beantwoord

Formulier 'vervroegd aflossen', postcode past niet

• 21 september 2018
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

code:
Uw verzoek om uw toestel in 1 keer te mogen aflossen

Beste mevrouw Blom,

Op 4 septembver 20178 hebben wij uw brief ontvangen. U heeft ons verzocht om uw toestel, een Samsung Galaxy S7, Pink Gold, in 1 keer te mogen aflossen.

Een aflossing per brief is niet mogelijk. Vanaf 1 mei 2017 kunt u online via een webformulier een digitale aanvraag indienen om uw toestelkrediet in één keer af te lossen. Dit webformulier is te vinden op www.telfort.nl/aflossen. U kunt via deze site eventueel ook het restbedrag opvragen.

U ontvangt binnen twee werkdagen een iDEAL-link. Na betaling wordt uw abonnement omgezet in een Sim Only abonnement en wordt de lening binnen 5 werkdagen bij het BKR beëindigd.

Het beëindigde krediet heeft dan geen invloed meer op toekomstige leningen of hypotheken.
Het is alleen mogelijk om het volledige geleende bedrag af te lossen, niet om een deel van het krediet af te lossen en een deel te behouden.

Bij Telfort-klanten bestaat het klantnummer uit 7 cijfers of 11 cijfers. Heeft u een klantnummer van 7 cijfers? zet dan 4x een nul vóór het klantnummer, anders kent het formulier het klantnummer niet. U vindt uw klantnummer van Telfort Mobiel op uw facturen.

Met vriendelijke groet,
Telfort Klantenservice

L.S.,

Ik had jullie formulier juist in papiervorm ingevuld en opgestuurd omdat de Belgische postcode niet op zo'n digitaal formulier kan worden ingevuld.

Heeft u svp voor mij misschien nog een oplossing voor dit geval want ik weet het verder ook niet meer?

Ik heb nu de Belgische postcode van 4 cijfers aangevuld met de letters XX, anders wordt deze niet geaccepteerd. Maar dat klopt natuurlijk niet.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 september 2018, 17:04

Hallo Iminy, welkom op het Telfort forum! Het formulier is inderdaad ingesteld op een Nederlandse postcode, een Belgische zal daardoor niet lukken. Als het goed is staat het abonnement ook op een Nederlands adres geregistreerd, dat is het adres dat je in het formulier kunt invoeren. Lukt het daarmee wel om het formulier op de site te versturen?
Bekijk reactie

2 reacties

Op welk adres staat het abo met toestel?
Toch gewoon op een Nederlands adres?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Iminy, welkom op het Telfort forum! Het formulier is inderdaad ingesteld op een Nederlandse postcode, een Belgische zal daardoor niet lukken. Als het goed is staat het abonnement ook op een Nederlands adres geregistreerd, dat is het adres dat je in het formulier kunt invoeren. Lukt het daarmee wel om het formulier op de site te versturen?

Reageer