beantwoord

Foon met mobiele mogelijkheden verloren

• 5 juli 2012
  • 4 reacties
  • 1853 keer bekeken

Ik heb vorig jaar augustus een mobiel contract afgesloten inclusief mobiel internetten onbeperkt, hierbij ontving ik een Galaxy telefoon.
Enkele weken later verloor ik deze telefoon en heb geen geld om een dergelijk toestel opnieuw te kopen en gebruik al maanden geen mobielinternet meer.
De enige mogelijkheid was om mijn contract met 2 euro te verlagen door van onbeperkt internet naar 1GB internet te gaan.

Gevolg: ik gebruik dus al bijna een jaar geen mobiel internet en heb nog een contract tot augustus 2013.

Ik betaal nu voor 300 minuten bellen en 100 sms'jes 45,85 euro (want internet kan ik nagenoeg niet gebruiken op mijn foon, alleen het opstarten van internet kost al 2 minuten).

Is hier niets aan te doen bijvoorbeeld: ander toestel, verlaging abb.kosten of omzetten 1GB internet naar wat extra belminuten.

Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Hanssie 7 juli 2012, 01:47

Had dit antwoord reeds verwacht, de zaak ligt al bij de Nationale Ombudsman, die zeer geinterresserd is in de wijze waarop Telfort haar klanten afscheept en alleen aan zichzelf denkt en niet aan de klant.

Dit krijgt een publicitair vervolg. 
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
Al eens gedacht over het aanschaffen van een budget smartphone? Deze zijn er al vanaf €89,95. Dan kan je alsnog gebruik maken van je internet, op dezelfde wijze als je gewend bent (Android), simpelweg met een kleiner scherm... ?
Al eens gedacht over het aanschaffen van een budget smartphone? Deze zijn er al vanaf €89,95. Dan kan je alsnog gebruik maken van je internet, op dezelfde wijze als je gewend bent (Android), simpelweg met een kleiner scherm... ?

Bedankt voor je reactie Matthijs, daar heb ik idd wel eens over nagedacht, maar dat is voor mij een hoop geld, daarnaast merk ik ook dat ik mobielinternet helemaal niet mis.
Badge
@Hanssie,

Welkom op het forum! Wat u zelf voorstelt is helaas niet mogelijk. Het enige alternatief wat ik kan bedenken is wat Matthijs1986 heeft aangegeven. Er zijn vast wel simlockvrije toestellen die goedkoper zijn dan €89,95 en waarmee u kunt internetten. Ik adviseer u om rond te kijken bij winkels die dit aanbieden (MediaMarkt, Kijkshop etc). Andere mogelijkheden heb ik tot mijn spijt niet voor.

Laïla
Had dit antwoord reeds verwacht, de zaak ligt al bij de Nationale Ombudsman, die zeer geinterresserd is in de wijze waarop Telfort haar klanten afscheept en alleen aan zichzelf denkt en niet aan de klant.

Dit krijgt een publicitair vervolg. 

Reageer