beantwoord

factuur telfort mobiel

  • 12 juli 2018
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1
beste medewerker,

ik heb in juni mijn abonnement verlengt met de huawei P20 lite, naar mijn weten heb ik een abonnement voor 22,5 per maand dit staat ook in mijn telfort, en wat ik kan zien op mijn factuur heb ik geen extra kosten gemaakt deze maand. kunnen jullie het verschil uitleggen van 6,57?

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 juli 2018, 17:47

Hallo Loes, ik heb je bijlage even verborgen. Anders staat jouw 06-nummer daar namelijk openbaar voor iedereen die het wil zien. Op de factuur heb je zo te zien inderdaad een abonnement (inclusief toestel) van € 22,50 per maand.

Je betaalt de factuur altijd een maand vooruit, waardoor je al een deel van deze factuurperiode voor je vorige abonnement had betaald. Het eerste deel van de factuur (14.06-10.07) gaat daarover. Het vorige abonnement wordt daar in mindering gebracht en het nieuwe abonnement in rekening. Daardoor pakt deze factuur eenmalig wat duurder uit. Vanaf volgende maand zul je alleen het nieuwe abonnement zien staan en zie je het bedrag op de factuur wat je verwacht 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
sorry deze hoort bij service- facturen
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Loes, ik heb je bijlage even verborgen. Anders staat jouw 06-nummer daar namelijk openbaar voor iedereen die het wil zien. Op de factuur heb je zo te zien inderdaad een abonnement (inclusief toestel) van € 22,50 per maand.
Je betaalt de factuur altijd een maand vooruit, waardoor je al een deel van deze factuurperiode voor je vorige abonnement had betaald. Het eerste deel van de factuur (14.06-10.07) gaat daarover. Het vorige abonnement wordt daar in mindering gebracht en het nieuwe abonnement in rekening. Daardoor pakt deze factuur eenmalig wat duurder uit. Vanaf volgende maand zul je alleen het nieuwe abonnement zien staan en zie je het bedrag op de factuur wat je verwacht 🙂

Reageer