beantwoord

factuur onvindbaar

• 1 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Onlangs ontving ik een mail van Telfort Klantenservice dat mijn factuur van september klaar staat in “Mijn Telfort”. Als ik inlog in “Mijn Telfort” zie ik allerlei info over en van KPN (waar ik overigens niet op zit te wachten) maar geen spoor van mijn facturen. Waar zijn mijn facturen van de afgelopen periode gebleven? Vriendelijke groeten, Hans

icon

Beste antwoord door Niek - Telfort 6 oktober 2020, 12:39

Ik zie dat je nog Telfort klant bent voor je producten voor Thuis @dijk48. Dit zit nog niet bij KPN. Wanneer je inlogt in MijnTelfort, dan zie je echter niks van je Telfort producten? 

Ik vermoed dat het gaat om je 06-nummer. Klopt dat? Alle mobiele abonnementen van Telfort zijn inmiddels over naar KPN. Je diensten voor Thuis zitten nog wel bij ons. Wil je dus je facturen bekijken voor je mobiele abonnement, dan moet je inloggen bij KPN. Het aanmaken van een KPN ID kan hier en inloggen kan hier.   

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Klopt het dat je inmiddels bent overgezet naar KPN daar lijkt het namelijk heel sterk op, in dat geval kun je beste een mijn kpn ID aanmaken om daar in te loggen 

Reputatie 3
Badge +1

Ik zie dat je nog Telfort klant bent voor je producten voor Thuis @dijk48. Dit zit nog niet bij KPN. Wanneer je inlogt in MijnTelfort, dan zie je echter niks van je Telfort producten? 

Ik vermoed dat het gaat om je 06-nummer. Klopt dat? Alle mobiele abonnementen van Telfort zijn inmiddels over naar KPN. Je diensten voor Thuis zitten nog wel bij ons. Wil je dus je facturen bekijken voor je mobiele abonnement, dan moet je inloggen bij KPN. Het aanmaken van een KPN ID kan hier en inloggen kan hier.   

Reageer