beantwoord

Factuur mobiele abonnement uitstellen

• 18 november 2019
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Graag heb ik een vraag over mijn mobiele aansluiting. Ik heb een openstaande factuur en kan hem vrijdag pas betalen. Alleen zie ik dat ik net al ben geblokkeerd. Is het mogelijk dat ik uitstel krijg tot vrijdag. Met vriendelijke groet Tessa 

Admin: Eigen topic voor je reactie aangemaakt, bijbehorende reacties verplaatst naar dit topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 19 november 2019, 18:29

Hoi @Tes12

Ik lees dat je graat uitstel wil van betaling tot en met vrijdag. Ik zie dat er nu in totaal drie facturen openstaan. Ik kan je geen uitstel geven in de hoop dat je weer aangesloten wordt. Dit gebeurt pas weer als het volledige openstaande bedrag betaald is. Ik kan je enkel een iDeal-link sturen om te betalen. Deze kun je dan vrijdag gebruiken. Als je deze dan voldoet word je binnen 24 uur weer aangesloten. 

Bekijk reactie

7 reacties

Graag heb ik een vraag over mijn mobiele aansluiting. Ik heb een openstaande factuur en kan hem vrijdag pas betalen. Alleen zie ik dat ik net al ben geblokkeerd. Is het mogelijk dat ik uitstel krijg tot vrijdag. Met vriendelijke groet Tessa 

Hallo @Tes12 , zie onderstaande link voor uitleg:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/betalen-factuur-telfort-mobiel-1.htm

Het snelste kun je even bellen met 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Helaas gaat bellen niet en van de link word ik niet veel wijzer. Ik vroeg me af of uitstel tot vrijdag nog mogelijk is na blokkade. Groet tessa

Hallo @Tes12 , wacht dan de reactie van een moderator af.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tes12

Ik lees dat je graat uitstel wil van betaling tot en met vrijdag. Ik zie dat er nu in totaal drie facturen openstaan. Ik kan je geen uitstel geven in de hoop dat je weer aangesloten wordt. Dit gebeurt pas weer als het volledige openstaande bedrag betaald is. Ik kan je enkel een iDeal-link sturen om te betalen. Deze kun je dan vrijdag gebruiken. Als je deze dan voldoet word je binnen 24 uur weer aangesloten. 

Ik heb esn nieuwr vraag alle rekeningen zijn betaald maar nog steeds geen aansluitibg. Vorige keer was het binnen een paar uur geregeld

Hallo @Tes12 , als je via de bekende Ideal-link betaald hebt ben je binnen uiterlijk 24 uur weer aangesloten.

Als je op een ‘normale’ manier betaald hebt kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben at later, inmiddels is het al opgelost gelukkig. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan horen wij dat graag. 

Reageer