beantwoord

Factuur dubbele basis betaald ivm toevoeging MB's

• 14 juli 2017
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

onlangs 1000 mb"s aan mijn bestaande abonnement toegevoegd. Voorheen nooit MB gebruikt.
I.p.v. €8,= moet ik nu €14,= betalen.
Mijn factuur vermeldt echter €21,05. €7,= meer dus.
Verklaring Telfort: "De eerste factuur valt hoger uit omdat u twee keer abonnementskosten betaald.

Waarom betaal ik bij mijn bestaande abonnement twee keer abonnementskosten als ik alleen maar MB's toevoeg?
icon

Beste antwoord door Michael 20 juli 2017, 15:15

Hoi strandganger, dank voor het aanmaken van een topic. Wat goed dat je wat extra data hebt toegevoegd aan je abonnement! Bij Telfort betaal je een maand vooruit. Wat inhoudt dat je nu al betaalt voor de MB's van volgende maand. Dit wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. Voor zover ik kan zien nu, klopt het bedrag dat je mag betalen aan ons. Is dit zo helder? Help je anders graag verder hoor.
Bekijk reactie

5 reacties

Is er misschien een operator die mij kan helpen??????

vr dank.
Reputatie 8
Badge +15
@strandganger
Als je een bundel aanpast of toevoegt dan geeft de volgende factuur een vertekend beeld van de maandkosten.

Voeg je een internetbundel toe dan zie je die 2x op de factuur. Huidige periode en de aankomende periode. De internetbundel gaat in met terugwerkende kracht vanaf je factuurperiode en de maandkosten betaal je namelijk altijd vooruit.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/factuur-na-bundelwijziging-mobiel-abonnement.htm
Reputatie 8
Badge +2
Hoi strandganger, dank voor het aanmaken van een topic. Wat goed dat je wat extra data hebt toegevoegd aan je abonnement! Bij Telfort betaal je een maand vooruit. Wat inhoudt dat je nu al betaalt voor de MB's van volgende maand. Dit wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. Voor zover ik kan zien nu, klopt het bedrag dat je mag betalen aan ons. Is dit zo helder? Help je anders graag verder hoor.
Aaahhh duidelijk. Thx.

Vriendelijke groet.
Reputatie 8
Badge +2
Hi strandganger! Fijn dat het zo duidelijk is. Daar doe ik het voor! Als je een andere vraag hebt, maak je dan een nieuw topic aan?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer