beantwoord

Factuur

• 13 juni 2019
  • 6 reacties
  • 149 keer bekeken

Hallo

ik heb een abonnement van 13.50 en spottify van 8,99, dan kom ik uit op een bedrag van 22,49. Nou zie ik op mijn factuur staan dat er 19 juni 27,71 in rekening wordt gebracht. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 juni 2019, 09:53

Hoi @pacmann1, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat er onduidelijkheid is over de factuur. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie dat de factuur iets hoger is omdat er nog een korte periode van Spotify op staat. Deze zie je op specificatie zoals Doornekamp33 al aangeeft.

Normaal gesproken betaal je vooruit. Maar omdat je Spotify de 25 mei hebt aangezet. Nadat de factuur al uitgekomen is wordt deze periode berekend op de volgende factuur. De huidige factuur. Daardoor is deze wat hoger. De volgende maand zal gewoon weer normaal zijn tenzij je buiten de bundel kosten maakt.
Bekijk reactie

6 reacties

Wat staat er nog meer op die factuur, dan kun je zien waar je dat extra aan betaald.
Eerste factuur kan verschoven datum zijn, dus een aantal dagen extra er voor, of je hebt gebruikskosten gemaakt.
Er staat verder niks bij, alleen het bedrag
Blad 2, 3 en 4 staan de specificaties.
Op blad 1 staat het totaal bedrag.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @pacmann1, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat er onduidelijkheid is over de factuur. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie dat de factuur iets hoger is omdat er nog een korte periode van Spotify op staat. Deze zie je op specificatie zoals Doornekamp33 al aangeeft.

Normaal gesproken betaal je vooruit. Maar omdat je Spotify de 25 mei hebt aangezet. Nadat de factuur al uitgekomen is wordt deze periode berekend op de volgende factuur. De huidige factuur. Daardoor is deze wat hoger. De volgende maand zal gewoon weer normaal zijn tenzij je buiten de bundel kosten maakt.
Oké bedankt voor de reactie. Dan snap ik het bedrag
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Mocht ik nog weer iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer