beantwoord

Factuur

• 11 april 2019
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds afgelopen maand ontvang ik ongevraagd een gespecificeerde facturen per post á €2,54. Ik lees op jullie forum dat dit een bekende klacht is en zou dan ook graag zien dat ik geen factuur meer per post ontvang. Tevens zie ik graag de kosten vergoed van de eerder ontvangen facturen.

Wellicht is het voor andere gebruikers handig om de optie 'gespecificeerde factuur per post' in de MijnTelfort omgeving te kunnen beheren (dit is momenteel nergens terug te vinden).
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 april 2019, 11:30

Hoi @BartSnieder, welkom bij ons op het Forum. De papieren factuur dus. Ik zie inderdaad dat deze op berekent wordt. Ik heb dit dan ook gewijzigd naar de factuur per mail. Daarbij heb ik de kosten van de laatste drie maanden vergoed, dat is het maximale wat ik kan doen.

Wat betreft het beheren van de papieren factuur in Mijn Telfort is een wens. Of dit nog gaat komen durf ik niet te zeggen, maar voor jou is het nu ook opgelost. Je zal in vervolg de factuur per mail krijgen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @BartSnieder, welkom bij ons op het Forum. De papieren factuur dus. Ik zie inderdaad dat deze op berekent wordt. Ik heb dit dan ook gewijzigd naar de factuur per mail. Daarbij heb ik de kosten van de laatste drie maanden vergoed, dat is het maximale wat ik kan doen.

Wat betreft het beheren van de papieren factuur in Mijn Telfort is een wens. Of dit nog gaat komen durf ik niet te zeggen, maar voor jou is het nu ook opgelost. Je zal in vervolg de factuur per mail krijgen.

Reageer