Extra verbruikskosten

• 23 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 2429 keer bekeken

Badge +2
Goedemorgen,

Op mijn app belstatus gaan mijn extra verbruikerskosten langzaam omhoog terwijl ik niets extra's doe. Eerst was het 76 cent en nu alweer € 1,01
Ik heb gewoon sms en data bundel  en heb geen mms verstuurd. Kunnen jullie nagaan wat dit is.

Ewald

5 reacties

Badge +2
Hoi Ewald,

Als je gebruik maakt van een smartphone
(Android/apple/.......) draaien er diverse programmas op de achtergrond die waarschijnlijk met regelmaat dmv push-up berichten communiseren

Uiteraard gaat dit tenkoste van je databundel. Bij het downloaden van een app via android krijg je standaard een berichtje op het scherm wat de app doet

Zelf heb ik mijn data op uit staan en februik dit alleen als het nodig is. Verder bestaan er programmatjes die apps killen zodat deze niet langer op de achtergrond draaien

Mark
Badge +2
Hoi

Dat ze gebruik maken van mijn databundel maakt niet zo uit, ik heb nog ruim 1.5 gb over. Alleen hij rekent dus ook extra kosten. Ik heb dus genoeg mb en sms over maar toch komen er extra kosten in het app te staan.

Ewald

Hoi Ewald, Als je gebruik maakt van een smartphone (Android/apple/.......) draaien er diverse programmas op de achtergrond die waarschijnlijk met regelmaat dmv push-up berichten communiseren Uiteraard gaat dit tenkoste van je databundel. Bij het downloaden van een app via android krijg je standaard een berichtje op het scherm wat de app doet Zelf heb ik mijn data op uit staan en februik dit alleen als het nodig is. Verder bestaan er programmatjes die apps killen zodat deze niet langer op de achtergrond draaien Mark
Badge
@ebroers,

Via Mijn Telfort kunt u zien hoe deze kosten zijn opgebouwd. Klik hiervoor op 'Details van mijn gebruik'.

Laïla
Badge +2
Goedemorgen Laila,

Ik kan daar niet zien wat deze kosten zijn:
Extra verbruikskosten:  € 1,01

Ewald

@ebroers, Via Mijn Telfort kunt u zien hoe deze kosten zijn opgebouwd. Klik hiervoor op 'Details van mijn gebruik'. Laïla
Badge
@ebroers,

Ik stuur u een privébericht met meer informatie. Deze informatie kunt u zelf ook terugvinden bij 'Details van mijn gebruik'. Als u bij BelStatus klikt op '+', dan ziet u ook waarom u extra verbruikskosten heeft.

Laïla

Reageer