beantwoord

Extra prepaid beltegoed bij sim only

• 3 januari 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Hoi!

misschien hele domme vraag maar ik kon niks vinden op het internet 😅. 

Ik heb een Sim only abonnement met bellen. Nu zie ik net dat ik het bellen uit mijn abo kan halen, wat gunstig is want ik bel misschien 1 minuut per maand maar dat kost nu wel gewoon 7,25. Nu is mijn vraag, kan ik buiten dit Sim only om gewoon los beltegoed kopen, zodat ik die 1e minuut per maand wel gewoon kan bellen maar dan stukken goedkoper? 

bedankt!

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 januari 2020, 09:24

Hoi @Xave, welkom bij ons op het forum. Een abonnement en prepaid zijn 2  verschillende dingen.
Bij prepaid (niet meer mogelijk bij Telfort) koop je vooraf beltegoed en zo lang je dat hebt en het nog geldig is kan je dingen doen.
Bij een abonnement betaal je een vast bedrag per maand, waar je belminuten en data bij in zit. Als je in de maand niet genoeg data hebt is het mogelijk om dat bij te kopen, met belminuten is die optie er niet. 

Om te kunnen bellen met een abonnement, zal je wel belminuten nodig hebben. Er zijn alternatieven mogelijk, denk aan WhatsApp bellen. Als jullie beide WhatsApp gebruiken kan je via daar bellen, daarvoor gebruik je je data, daarvoor zijn geen belminuten nodig. Misschien is dat een optie voor je?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Sim Only zonder belminuten kom ik nergens tegen en voor prepaid moet je tegenwoordig bij KPN zijn want die heeft Telfort niet meer

Bij een sim only kan je alleen extra data bij kopen. Onlangs heeft een andere klant ook met succes belminuten op 0 gezet,  de hier gestelde methode komt dan neer op overstappen naar een Prepaid abonnement. In deze situatie is het wel jammer dat KPN geen all in one bundels heeft. Ik ben ook wel te porren voor een bundel van xxxx eenheden voor internet, bellen en sms.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Xave, welkom bij ons op het forum. Een abonnement en prepaid zijn 2  verschillende dingen.
Bij prepaid (niet meer mogelijk bij Telfort) koop je vooraf beltegoed en zo lang je dat hebt en het nog geldig is kan je dingen doen.
Bij een abonnement betaal je een vast bedrag per maand, waar je belminuten en data bij in zit. Als je in de maand niet genoeg data hebt is het mogelijk om dat bij te kopen, met belminuten is die optie er niet. 

Om te kunnen bellen met een abonnement, zal je wel belminuten nodig hebben. Er zijn alternatieven mogelijk, denk aan WhatsApp bellen. Als jullie beide WhatsApp gebruiken kan je via daar bellen, daarvoor gebruik je je data, daarvoor zijn geen belminuten nodig. Misschien is dat een optie voor je?

Reageer