beantwoord

Extra MB's kopen

• 5 juli 2019
  • 5 reacties
  • 308 keer bekeken

Hoi,
ik ga volgende week op vakantie en ik wil daarvoor meer mb’s kopen. Alleen zie ik in de app alleen maar voor 500 Mb extra staan. Ik zou eigenlijk meer dan dat willen kopen. Kan dit? Alvast bedankt!

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 juli 2019, 15:13

Hallo @karlijnhol. Van harte welkom hier. Je kunt alleen extra internetbundels van 500 MB aanschaffen. Maar @Babylonia heeft het bij het juiste eind: er zit geen limiet op het aantal bundels dat je per factuurmaand bij kunt kopen. Je kunt dus naar hartenlust internetten. 😉 Ik wens je alvast een fijne vakantie toe! 🌞

@jimny, @Babylonia, @Galdor68 dank voor de oplettendheid! De informatie in de app klopt inderdaad niet. Ik heb er direct achteraan gemaild. Ik ga ervan uit dat het snel wordt aangepast.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt per keer 500 Mb's bijbestellen zodra die op zijn kun je opnieuw 500 Mb bij bestellen, totaal 4x per maand

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-mbs-aanvragen.htm

Naar welk land ga je precies
Reputatie 8
Je hoeft niet te wachten tot de bundels op zijn hoor. Vanuit dezelfde info:

"Je kan meerdere Extra MB bundels tegelijk aanvragen. Zo kun je weer even vooruit."

Verder lees ik niets terug dat bestellen totaal 4x per maand zou zijn, of dat er een maximum is aan het aantal bestellingen? Een internetbundel (als die niet op is) blijft 3 maanden geldig.
De door Jimny genoemde 4 keer per factuurmaand wordt benoemd in de app!

Wat niet lijkt te kloppen is het niet kunnen internetten enkel de snelheid gaat omlaag als de bundel op is. Blijf je in Nederland of binnen Europa hoef je niet nu al extra bij te kopen. Zojuist via de website gekeken daar worden die 4 keer niet benoemd in de Mijn Telfort omgeving dat heeft dus opheldering vanuit Telfort nodig.

De app

Versus via de website

Reputatie 8
Weer verwarrend de informatie bij de ene Telfort bron of de andere. 🤓
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @karlijnhol. Van harte welkom hier. Je kunt alleen extra internetbundels van 500 MB aanschaffen. Maar @Babylonia heeft het bij het juiste eind: er zit geen limiet op het aantal bundels dat je per factuurmaand bij kunt kopen. Je kunt dus naar hartenlust internetten. 😉 Ik wens je alvast een fijne vakantie toe! 🌞

@jimny, @Babylonia, @Galdor68 dank voor de oplettendheid! De informatie in de app klopt inderdaad niet. Ik heb er direct achteraan gemaild. Ik ga ervan uit dat het snel wordt aangepast.

Reageer