beantwoord

Extra gekochte MB's niet meegegaan naar volgende maand

• 1 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb op 18/7 500MB extra gekocht bij mijn abonnement omdat mijn bundel toen op was. De abo peride duurde tot 22/7. In die tijd heb ik ongeveer 115MB gebruikt dus zou er 385MB meegenomen moeten worden naar deze maand. Mijn nieuwe bundel van 500MB is op 22/7 ingegaan en tot vandaag heb ik 107MB gebruikt en nu heb ik nog 393MB volgens de app. Dus is die 385MB verdwenen. Ik zou die graag weer terug willen hebben, of als ze er wel zijn maar niet zichtbaar in de app dan wil ik ze graag ook zien.

Wat is hier aan de hand? Ik zag dat in het vorige bericht iemand ook al een dergelijk probleem heeft.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 2 augustus 2017, 20:43

Hoi Pietvo, een hele goede vraag wat er aan de hand is. Ik heb direct even gekeken en de 500MB extra bundel zie je niet in MijnTelfort. Dat is een hele lastige bug, maar je hebt de overgebleven MB's nog wel. Die maak je ook als eerste op 🙂. Ik hoop dat dit in ieder geval duidelijkheid geeft.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Pietvo, een hele goede vraag wat er aan de hand is. Ik heb direct even gekeken en de 500MB extra bundel zie je niet in MijnTelfort. Dat is een hele lastige bug, maar je hebt de overgebleven MB's nog wel. Die maak je ook als eerste op 🙂. Ik hoop dat dit in ieder geval duidelijkheid geeft.
Reputatie 1
Badge
Bedankt, Cindy.
Reputatie 1
Badge
Ik hoop overigens dat dit wel opgelost wordt, want hoe weet ik nu hoever ik ben met mijn MB's? Dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.
Reputatie 6
Badge +7
Dat ben ik helemaal met je eens dat dit onduidelijk is. Er wordt wel aan gewerkt om het duidelijker te maken, maar dat zal niet van de 1 op de andere dag zijn helaas.

Reageer