beantwoord

Extra dienst niet kunnen opzeggen

• 2 juli 2018
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Extra dienst opzeggen lukt niet, telefonisch niet bereikbaar ondanks info op site, hele account opgeheven maar wel nog twee jaar abonement... en niet kunnen mailen.

Helaas. Veel onduidelijkheid. Ik heb mijn extra dienst opgezegd. En een bevestiging gekregen dat mijn gehele abbonement is opgeven. Prima, bij BEn is de deal veel beter.
Maar nu wil ik meer info. Ik zou worden teruggebeld. Ik heb zelf gebeld maar ondanks op de site staat dat er tot 9 uur info is is info voor oude klanten maar tot 6 uur.
Nu morgen weer 25 minuten (ja, zolang duurde het) in de rij, of langer ben ik bang.

email adressen zijn er niet. Op het forum stond een link maar die werkt ook al niet meer.
Alstublieft, kunt u mij helpen?

Admin: topic andere naam gegeven i.v.m. vindbaarheid en naar de juiste categorie verplaatst.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 juli 2018, 17:22

Hallo ronaldi, welkom op ons forum. Het is mij ook niet helemaal duidelijk welke extra dienst je precies bedoelt. Zou je dat kunnen toelichten?
Met de gegevens in je profiel heb ik al gekeken en ik zie dat er een verlenging was gedaan en dat deze vandaag is teruggedraaid. Is dat wat je bedoelde? Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

2 reacties

Welke extra dienst? Zo kan webcare je niet echt verder helpen zodra je aan de beurt bent. En vul je klantgegevens in op je profiel hier dat kunnen alleen zij zien.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo ronaldi, welkom op ons forum. Het is mij ook niet helemaal duidelijk welke extra dienst je precies bedoelt. Zou je dat kunnen toelichten?
Met de gegevens in je profiel heb ik al gekeken en ik zie dat er een verlenging was gedaan en dat deze vandaag is teruggedraaid. Is dat wat je bedoelde? Ik hoor het graag van je!

Reageer