beantwoord

Eventueel opzeggen zakelijk basisabonnement (nuleuro-abonnement)

• 17 februari 2016
  • 7 reacties
  • 388 keer bekeken

Als secretaris van een vereniging heb ik in nov. 2012 een zakelijk basisabonnement genomen voor mobieltje (zonder internet) nummer 06********. Formeel is het abonnement al na 2 jaar verlopen, maar tot en met 21 maart 2015 is het mlbieltje nog gebruikt. Sindsdien is de noodzaak voor het gebruik van dit mobieltje vervallen en is dus ook het abonnement niet meer nodig. Sindsdien zijn er dus ook geen facturen meer gemaakt, ontvangen en betaald. Is het gewenst het abonnement formeel op te zeggen of kan ik net zo goed alles laten zoals het is? Ik neem aan dat ik er op dit moment nog mee zou kunnen bellen, waarna er weer een factuur zou worden aangemaakt, maar ik heb daar dus geen behoefte meer aan. Graag uw advies.
Gerard Peet, Hilversum, indertijd secretaris KNVWS afdeling 't Gooi
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 17 februari 2016, 07:57

Dat wat Koffiemok zegt gezegd hebbende; het basis €0 abonnement wordt al een ruime tijd niet meer verkocht. Denk er dus goed over na of het nummer in de toekomst niet weer een nut heeft. Zo nee, even de klantenservice bellen om het nummer op te zeggen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi 06-je,
Het is niet verstandig om een 06-nummer als gebruikersnaam te gebruiken en persoonlijke gegevens te plaatsen. Dit is een openbaar forum en iedereen kan meelezen. Ook kwadwillende. Webcare kan je gebruikersnaam aanpassen.

Het is een getekende overeenkomst en die dien je officieel op te zeggen.
Badge +2
Dat wat Koffiemok zegt gezegd hebbende; het basis €0 abonnement wordt al een ruime tijd niet meer verkocht. Denk er dus goed over na of het nummer in de toekomst niet weer een nut heeft. Zo nee, even de klantenservice bellen om het nummer op te zeggen.
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen heren,

@ Koffiemok en Matthijs, bedankt voor de hulp.

@ Gerard, het 06-nummer haal ik weg uit jouw bericht. Als je mij een privébericht stuurt met een alternatief voor jouw gebruikersnaam dan pas ik deze ook voor je aan.
Reputatie 4
Badge +1
Koffiemok en Matthijs hebben inderdaad samen de informatie gegeven die ik je anders ook had gegeven. Dat is dus het antwoord, ook namens Telfort.
Dank voor de wijze raad maar iedereen mag dat 06-nummer weten dat ik toch niet meer gebruik. Ik had Telfort dit bericht willen sturen maar de link naar Contactformulier werkt niet meer en een e-mailadres of zelfs een postadres voor een papieren brief is nergens op de site te vinden. Via Google is alleen nog een contacformulier voor Internet en Bellen te vinden, niet voor Mobiel.
Vandaar mijn vraag aan het forum. Ik begrijp dat er geen officieel antwoord van Telfort komt. Nou jammer dan, ik heb mijn best gedaan en begin flink mijn buik vol te krijgen van Telfort.
Voor deze reactie heb ik denk ik een andere gebruikersnaam moeten bedenken, gewoon inloggen lukte niet dus heb ik dat via Facebook gedaan.
Gerard, Hilversum
Reputatie 8
Badge +16
Christy - Telfort, die boven jou heeft gepost is een medewerkster van Telfort en is als zodanig het officiële aanspreekpunt voor Telfort op het forum. Zij kan dus jouw vraag beantwoorden.
De reactie van Matthijs1986 is door Telfort als het goede antwoord aangemerkt.
En die reactie spreekt voor zich.
Ik verwacht dus niet dat Telfort webcare nog zal reageren.

Reageer