beantwoord

Er wordt gevraagd naar mijn oude Apple ID bij het uppdaten van apps

• 26 juli 2013
  • 2 reacties
  • 15867 keer bekeken

Badge
Hoi, mijn man en ik hebben allebei een iphone en gebruikte in het begin dezelfde apple id. Inmiddels heb ik een eigen apple id aangemaakt. Het probleem is nu dat als ik apps wil updaten, er gevraagd wordt naar het wachtwoord van het apple id van mijn man en niet van mijn eigen apple id. Ik heb zowel in de instellingen van de telefoon als in de app store mijn eigen apple id staan. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
icon

Beste antwoord door pruygje 27 juli 2013, 16:36

Die oude apps zijn waarschijnlijk geinstalleerd toen je nog het apple id van je man gebruikte op het toestel.
Je kunt bij de instellingen -> App store kijken welk ID daar gebruikt wordt. Als daar die van je man staat hem daar ontkoppelen en je eigen erin zetten.

andere optie is om de app's in kwestie te verwijderen en via jouw eigen ID opnieuw te installeren, of, nog drastischer, het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
hallo P@mmie,

i kunt dit helaas zover ik weet,niet aanpassen.
uw toestel vraagt om een wachtwoord,en 1 maal ingesteld,kunt u dit niet meer verranderen.

gr hans 
Badge +1
Die oude apps zijn waarschijnlijk geinstalleerd toen je nog het apple id van je man gebruikte op het toestel.
Je kunt bij de instellingen -> App store kijken welk ID daar gebruikt wordt. Als daar die van je man staat hem daar ontkoppelen en je eigen erin zetten.

andere optie is om de app's in kwestie te verwijderen en via jouw eigen ID opnieuw te installeren, of, nog drastischer, het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Reageer