Email ontvangen met foutieve aanhef

• 24 mei 2012
  • 3 reacties
  • 2077 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag heb ik een e-mail ontvangen gericht aan mevrouw Kuijt. Bij jullie sta ik echter op mijn Telfort geregistreerd als meneer Kuijt. Dit is dus een foutieve mail. Graag zou ik dan ook een volgende keer gewoon een mail willen ontvangen gericht aan meneer Kuijt.

3 reacties

Badge
Geachte heer, mevrouw,

Vandaag heb ik een e-mail ontvangen gericht aan mevrouw Kuijt. Bij jullie sta ik echter op mijn Telfort geregistreerd als meneer Kuijt. Dit is dus een foutieve mail. Graag zou ik dan ook een volgende keer gewoon een mail willen ontvangen gericht aan meneer Kuijt.

Meneer Kuijt toch!! wat vervelend om voor de verkeerde aangezien te worden.
Maar ik weet wie u bent, dus laat het meneer/mevrouw lekker gaan, zeg gewoon hoe je heet veel makkelijker en altijd beet
Badge
@Johanede,

Welkom op het forum! Uw gegevens staan inderdaad goed geregistreerd, er is een fout gemaakt met de nieuwsbrief. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij doen er alles aan om dit soort fouten in de toekomst te voorkomen.

Laïla
Badge
Ik kreeg vandaag een mailtje, waarin mij excuus wordt aangeboden, heel lief hoor, erg aardig maar ik denk dat de echte meneer kuijt het meer op prijs stelt!

Reageer