Email gestuurd naar klantenservice, nog steeds geen antwoord

  • 16 november 2012
  • 0 reacties
  • 1991 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb op 26 oktober hier op de site via het klantenservice menu een mailtje gestuurd om mijn abonnement op te zeggen dat op 11-11 verlopen is.

Ik heb hiervan een ontvangstbevestiging gekregen en er werd gezegd dat er binnen 10 dagen antwoord werd gegeven,
10 dagen later kreeg ik weer een mail dat er vertraging was en dat en binnen nòg 10 dagen gewacht moest worden op antwoord.

Het is vandaag al 16 november en nog steeds geen mail terug. Het duurt wel heel erg lang allemaal.

Wat moet ik nu doen? ik heb per 26 oktober opgezegd, stopt het dat automatisch 26 november? Of hoe zit dat.

referentienummer: CM121026000186

Groetjes

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer