Ellende bundelwijziging Mobiel

• 9 maart 2017
  • 4 reacties
  • 510 keer bekeken

Ik ben nu al 2 weken bezig met jullie over een bundelwijziging.
Ik heb een bundel van 1000mb en krijg gratis 1000mb erbij.
Ik heb een bundel aangevraagd van 2500 waardoor ik m.i. 2500 erbij moet krijgen. Echter, dan krijg je 750 extra i.p.v 2500.
Sterker nog, ik betaal meer maar krijg minder erbij. Immers bij 1000 kreeg ik 1000, meer betalen hogere bunder leidt tot een lagere extra gratis MB's Dit is echt niet uit te leggen.

Ik heb dit laten terugdraaien en sindsdien heb ik geen bundel meer, kan niet meer internetten en het is maar wachten op de backoffice die dagen nodig heeft om hun eigen blunders/rotzooi te corrigeren.
Echt belachelijk deze service. Ik wil daarom per direct van dit jullie af.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +1
Hallo Jwnotorious, welkom op ons forum!

Daar lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan! Ik begrijp uit je verhaal dat de backoffice er al mee bezig is? Stuur mij een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan achterhalen.
Nou ik zit in een soortgelijke situatie met Telfort. Heb er inmiddels wel 5 telefoontjes aan besteed.
Ik heb privé maar een heel simpel abo van 150 belminuten voor € 4,30 en kreeg een mail dat per 1-3-2017 dit aangepast zou worden naar € 6,30 en verder geen uitbreidingen.
Onacceptabel deze verhoging!
Gebeld naar Telfort en de mail zou uiteindelijk op een misverstand berusten. Dit werd inderdaad na circa 2 weken, middels nieuwe mail, bevestigd.
...........................
Sorry! We hebben u vorige week verkeerd geïnformeerd over de nieuwe prijs van uw abonnement. Hieronder vindt u de juiste prijs. En nogmaals de bijbehorende informatie.

We houden ons aanbod graag zo eenvoudig mogelijk en blijven vernieuwen. Daarom passen we een aantal bundels voor mobiele telefonie aan. Ook uw bundel voor het telefoonnummer 06 xxxxxxxx verandert. In deze e-mail leest u precies hoe het zit.

Wat betekent dit voor u?
Op 1 maart 2017 gaat uw bundel in, u hoeft hier niets voor te doen.
Vergelijk uw huidige en nieuwe bundel
In de tabellen ziet u hoe uw bundel en tarieven veranderen. Op dit moment betaalt u totaal 4,30 per maand voor dit mobiele abonnement. Vanaf 1 maart 2017 betaalt u 4,20 per maand.
.............

wat schets mijn verbazing wat er op de factuur staat, € 6,23 . Ik snap er niks meer van.
ik wil graag dat dit aangepast wordt n.a.v. de mail waarin aangegeven wordt het abonnement € 4,20 bedraagt.
Vandaag toch maar even gebeld met klantenservice want via klachtenformulier kreeg ik een error.
Joey heeft mij te woord gestaan en na wederom van begin tot eind een uiteenzetting te hebben gegeven begreep hij in 1e instantie ook niet wat er mis was gegaan en na overleg met zijn leidinggevende is e.e.a nu (hoop ik) gerectificeerd. Althans ik heb een sms ontvangen dat e.e.a financieel teruggestort wordt.
Ik ga er vanuit dat de komende periode (maanden/jaren) de juiste facturen gaan kom:$en.
Badge +1
Hoi Fred,

Ik ben blij om te horen dat je goed geholpen bent! 🙂 Ik ga er ook vanuit dat het nu goed zal zijn. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

@Jwnotorious,

Aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt.

Hier gaat nu een slotje op.