beantwoord

Einde van abonnement

  • 11 juni 2018
  • 1 reactie
  • 188 keer bekeken

Mijn abonnement was 31 mei afgelopen. Maar van Telfort krijg ik een sms dat vandaag (11 juni) een nieuwe maand is gestart en dat mijn actuale bundelstand beschikbaar is op de Telfort app. Houdt dit in dat mijn abonnement nog door gaat? Ik heb me al bij een andere mobiele netwerk geabonneerd, dus het is natuurlijk niet gewenst dat mijn abonnement bij Telfort door gaat.
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 11 juni 2018, 16:23

Als je niet opzegt bij Telfort of nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe provider loopt je abonnement gewoon door.
Je kan nu wel opzeggen, met inachtneming van een maand opzegtermijn.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +17
Als je niet opzegt bij Telfort of nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe provider loopt je abonnement gewoon door.
Je kan nu wel opzeggen, met inachtneming van een maand opzegtermijn.

Reageer