einde abonnement na netwerkprobleem, maar......

• 17 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 2407 keer bekeken

Hallo
Ik heb 2 abonnmenten bij jullie, waarvan 1 zakelijk en de ander is een particulier nummer.
Op beide nummers heb ik slecht/geen bereik sinds enkele weken, en ik heb een hele proce dure moeten doorlopen om het zakelijk nummer te kunnen beeindigen, maar met resultaat [ ik heb dat nummer nl het meest nodig en dat is lastig als de gesprekken steeds wegvallen omdat er geen bereik is ]
Mijn zakelijk nummer wordt vanaf deze datum 23-10-2012 beeindigd ivm slecht/geen bereik [ deporteer datum met nummerbehoud ]
Alleen heb ik nu nog een nummer, 062678XXXX  [geen zakelijk ]  waarop ik ook geen bereik heb, alleen nu moet ik een hele andere procedure bewandelen omdat dit geen zakelijk nummer is. Te gek voor woorden !!
Ik heb nl 2 abonnementen bij jullie [ zakelijk en particulier] waarbij het zakelijk wordt beeindigd vanwege het slechte bereik en met het andere nummer word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
2 abonnementen waarvan 1 zakelijk en een niet, onder één dak, op hetzelfde adres, op dezelfde naam, waarvan ik bij het particuliere nummer [ 06267XXXX ] niets hoor, constant in de wachtrij sta met bellen á 10 eurocent/pm
Kunnen jullie dit niet gewoon ook stopzetten, en al die procedures achterwege laten, en neem aub contact op met Marieke Welkamp van Telfort zakelijk
Ik dacht dat telfort 1 organisatie was, maar je word hier van het kastje naar de muur gestuurd
Ik wordt hier niet goed van en ben hier al meer als 3 weken mee bezig, terwijl vanuit jullie kant een telefoontje naar de ''zakelijke afdeling'' genoeg is om overal een einde aan te maken.
Bij het zakelijk nummer heb ik alle procedures doorlopen [ nieuwe sim/telefoon/netwerkklacht formulier enz ] en er is uitgekomen dat ik een een bepaalde ''zone '' zit, maar dat geld dan toch ook voor het andere nummer of niet ?
ik hoor graag van jullie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge
Mijn oprechte excuses dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Telfort zakelijk en particulier zijn gescheiden van elkaar, vandaar dat de procedures ook anders zijn. Graag help ik u hier verder bij. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer waar het omgaat, 06-nummer waarop u bereikbaar bent en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Mijn klacht is verholpen dankzij Laila !!
Laila nogmaals bedankt voor het oplossen vh probleem waar ik al enkele weken mee liep
perfect geregeld !!

mvgr Marjon
Badge
Graag gedaan 😃! Bedankt voor uw terugkoppeling, topic is hierbij gesloten.

Laïla