Eigenlijk wel klaar met telfort mobiel...

• 27 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 500 keer bekeken

Ik heb een telfort mobiel abonnement met telefoon. Ik heb in januari 2015 een abonnement afgesloten voor 2 jaar. Bestaande uit 8 euro voor telefoon en 13 euro voor het abonnement.
Meteen na een paar maanden een verhoging van 15 cent inflatiecorrectie.
Nu controleer ik mijn facturen weer een zie ik dat jullie mij meer laten betalen voor de telefoon....8,05 en 8,11 nu zijn het maar centen maar ik vind het echt niet fraai... I! Weet ook niet hoelang ik al meer betaal voor de telefoon.
Ik ga maar over naar een andere provider met mijn mobiel abonnement. Daar heb ik deze ervaringen niet...

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je mag altijd naar een andere provider overstappen maar onthoud wel dat je dan van Telfort een factuur krijgt voor alle resterende maanden.
En je schrijft het zelf al, inflatiecorrectie mag door een provider worden doorgevoerd. En troost je, ook bij een andere provider krijg je te maken met die zelfde inflatiecorrectie.
Ik zou eigenlijk toch wel even willen dat een van de moderators kijken naar mijn betaling voor de telefoon.
Als ik afspreek dat ik 24 x 8 euro betaal mag dat volgens mij niet verhoogd worden...

@tuut-tuut bij alle providers is uiteraard wat. Maar Telfort is volgens mij de enigste die binnen een contract zijn tarieven verhoogd en ik heb al heel wat ervaring daarin🆒
Badge
Zie andere topic over inflatie en mijn redenatie daar met huidige deflatie. Telfort gaat me daarover bellen zegt Micheal.

Ben benieuwd. Als er deflatie is zou abo prijs omlaag moeten gaan ipv omhoog.

Daarnaast is het sowieso krom, de nieuwe abonnementen zijn vaak al weer goedkoper dan onder welke voorwaarden je destijds afgesloten hebt, ofwel provider heeft lagere kosten klaarblijkelijk als de nieuwe abonnementen goedkoper zijn als destijds. Waarom er dan wel inflatieheffing moet zijn op toch al een hogere prijs ontgaat me geheel.

Het voelt een beetje als een goedkope truuk voor makkelijke extra omzet/winst. Want die 10 cent bij de individuele abonnee maakt weinig uit, maar doe dat eens bij een miljoen abonnees...
Ik weet nu van deze "streken" van Telfort. Maar ze laten mij ook meer betalen voor mijn telefoon. En die heeft niets met inflatie en/of deflatie te maken. Ik zit mijn tijd uit en dan weer weg naar een andere aanbieder..
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Tebbie09,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Goede vraag stel je! Ook ik kan niet direct op voorhand verklaren waar de extra kosten voor het toestel vandaan komen. Zou je je postcode, huisnummer en 06-nummer naar mij willen sturen in 'n privébericht? Ik zorg er dan voor dat dit wordt uitgezocht en dat je hierover gebeld wordt.

Alvast bedankt.
Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Tebbie09,

Bedankt voor de gegevens. Ik heb het verzoek voor je uitgezet bij mijn collega's. Je wordt hier deze week nog over gebeld. Laat je het mij weten hoe je het gesprek vond gaan?

Dank je wel.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Tebbie09,

Mijn collega's hebben je geprobeerd te bellen. Helaas hebben kregen ze je niet te pakken. Ze zullen nog 'n poging wagen. 🙂
Dat is knap....ze hebben woensdag idd gebeld. Ze zouden mij donderdag weer bellen. Ik heb geen gesprekken ontvangen en ook niets gemist. Wel ben ik gebeld om mijn mobiele abonnement te verlengen..,.maar eerst wil ik dit opgelost hebben.
Ik ga ervan uit dat ze het eventueel meerdere keren proberen tot ze mij gesproken hebben.

Reageer