beantwoord

Eenmalige kosten toestel terwijl gekozen voor gespreid

• 15 november 2019
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb net mijn abonnement verlengt en koos voor Galaxy S10, en heb een abo voor 12,50 gekozen. Ik betaal 22,50 voor mijn abonnement en het toestel voor over twee maanden, maar moet dan 365 extra betalen eenmalig, waarom is dat als ik heb gekozen voor gespreid in mijn abonnementskosten

icon

Beste antwoord door Galdor68 16 november 2019, 11:01

Zeker omdat er is gekozen maar € 10,00 p/m voor het toestel te betalen heb je deze eenmalige kosten. Deze kosten worden heel duidelijk vermeld bij de bestel procedure. Op basis van het start bericht kom ik op deze getallen. Bij het abonnement van € 12,50 houd je altijd eenmalige toestelkosten omdat je maar tot € 16,00 mag afbetalen. Bij het abbonement van 22,50( 10Gb) kan je meer per maand afbetalen dan heb je geen eenmalige toestelkosten wel wordt het maandbedrag boven de 47 Euro.

Bekijk reactie

3 reacties

Dat is omdat het toestel duurder is dan 240 euro(24 maanden x 10 euro), de rest word eenmalig in rekening gebracht, zo omzeil je ook de krediet check.

Zeker omdat er is gekozen maar € 10,00 p/m voor het toestel te betalen heb je deze eenmalige kosten. Deze kosten worden heel duidelijk vermeld bij de bestel procedure. Op basis van het start bericht kom ik op deze getallen. Bij het abonnement van € 12,50 houd je altijd eenmalige toestelkosten omdat je maar tot € 16,00 mag afbetalen. Bij het abbonement van 22,50( 10Gb) kan je meer per maand afbetalen dan heb je geen eenmalige toestelkosten wel wordt het maandbedrag boven de 47 Euro.

Reputatie 8
Badge +9

Hoi @JamesKoch, welkom op het Telfort Forum! Ik begrijp dat de kosten van je nieuw verlengde abonnement niet helemaal duidelijk zijn, dat is niet de bedoeling. We helpen je hier graag om het op te helderen en je verder te helpen.

We hebben hier op ons forum veel kundige en behulpzame forumgebruikers. Ik zie dat twee van hen, Doornekamp en Galdor, je al te hulp geschoten zijn en uitleg hebben gegeven. Ik hoop dat dat de extra kosten van het toestel wat duidelijker voor je maken. Ik wil alleen nog toevoegen dat je het overzicht van de kosten ook op de bevestiging kunt zien. Deze heb je per e-mail ontvangen. 

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer