E-mail werkt niet op BB

• 25 juli 2012
  • 1 reactie
  • 3669 keer bekeken

Badge
Sinds kort heb ik een andere BB (van 8900 Curve overgestapt naar de Torch 9800). Alles overzetten is goeg gegaan alleen blijkt e-mail niet te werken. Wanneer ik de account overzet van mijn oude BB haalt hij geen mail binnen en wanneer ik probeer de instellingen te wijzigen kan de de account niet verwijderen of wijzigen. Nu heb ik enigszins rondgekeken en blijken meer mensen dit probleem te hebben; onderstaand een link met een discussie die exact hetzelfde probleem beschrijft. Het mailaccount is namelijk niet gekoppeld aan het toestel, de telecomprovider moet het BB account wissen zodat  er een nieuw account aangemaakt kan worden.

https://forum.t-mobile.nl/blackberry-409/blackberry-bold-9780-e-mail-instellen-toevoegen-wijzigen-verwijderen-wil-niet-135540/

Kan Telfort hier mee helpen? zsm!!! Destijds had ik een BB en ben ik overgestapt van Vodafone naar Telfort maar mij is het niet duidelijk of ik hiervoor bij Vodafone of bi Telfort moet zijn...

1 reactie

Badge
Ondertussen ben ik bijna twee maanden verder, zonder antwoord. Ik heb mijn oude provider (Vodafone) gebeld, maar daar staat mijn nummer helemaal niet meer geregistreerd, dus daar kan het probleem niet liggen. Graag wil ik dus van Telfort weten hoe ik mijn online account kan bijwerken waar dit mailaccount instaat, of een andere manier om dit mailaccount verwijderd te krijgen??

Wie helpt mij?

Reageer