e-mail op LG 2x Speed instellen lukt niet

  • 14 januari 2012
  • 4 reacties
  • 2175 keer bekeken

Hallo Wie kan mij helpen.

Ik probeer een e-mail account in te stellen op mijn mobiel om via WiFi de telfort e-mail te kunnen lezen.
Ik stel de account in als pop3 account en geef mijn telfort e-mail adres en wachtwoord in

Gebruik de volgende mail servers:

Inkomende server
pop3.telfort.nl
poortnr. 110

Veilig inkomende e-mail op Uit

Uitgaande server
smtp.telfortmail.nl
poortnr. 25

Beveiligde SMTP- Uit
Gebruik SMTP-authentificatie is niet aangevinkt.

Druk op volgende en dan probeert de telefoon te verbinden met de server, maar krijgt geen verbinding blijkbaar, want ik kom weer bij het begin van het invullen voor de email-account ?

Wie heeft hier een oplossing voor ?
Wat doe ik fout ?

Toestel LG 2x Speed ( LG-P990 )
Android 2.3.4

4 reacties

Probeer het eens met:
Inkomende mailserver: pop3.telfort.nl
Uitgaande mailserver: smtp.telfort.nl
Dit zijn volgens mij de instelling voor outlook in je PC.
Deze had ik al geprobeerd en nu nogmaals geprobeerd, maar zonder resultaat.
Melding zegt: controleer uw account en probeer het opnieuw.
Je kent deze pagina denk ik:
http://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/toestel_sim/instellingen/handmatig/#/lg/p990-optimus-2x-speed/e-mail/algemene-uitleg

Als het daarmee niet lukt zal een mede-LGer, Webcare (of de Helpdesk) je verder moeten helpen.
Ja die pagina heb ik er ook bij gehad.
Lost mijn probleem echter niet op.
Toch bedankt voor je reacties.

Reageer