beantwoord

Duo simkaart aanvragen bij Telfort

• 3 april 2018
  • 7 reacties
  • 5176 keer bekeken

Graag zou ik een duo simkaart aanvragen voor mijn werktelefoon, maar helaas kan dit niet bij Telfort. Nu zag ik bij een ander topic dat als er maar genoeg vraag naar is, wellicht Telfort dit ook zou kunnen gaan doen, net als andere aanbieders (T-mobile e.a.).
Dus bij deze laat ik weten dat ik interesse hier voor heb, omdat ik een wat oudere mobiele telefoon heb, die ik graag voor mijn werk zou gebruiken, en mijn nieuwe voor 's avonds en in het weekend.

Telfort: zou je dit op de agenda willen zetten. Welke reden is er eigenlijk om het niet te doen, aangezien andere aanbieders het wel doen?

Alvast bedankt, Wim Arbouw

Admin: titel aangepast zodat je topic beter vindbaar is.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 9 april 2018, 10:16

Hoi Wim, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat een duo simkaart in zo'n geval erg handig is. Zakelijk bieden we een duo simkaart aan, maar voor een particulier abonnement niet. Zou dat een optie voor je zijn?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Wim, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat een duo simkaart in zo'n geval erg handig is. Zakelijk bieden we een duo simkaart aan, maar voor een particulier abonnement niet. Zou dat een optie voor je zijn?
Ja. Wil ik ook!!!
Badge +18

@Sandrara Is dit een optie?
nee, ik wil geen zakelijke account, meestal zijn telefoon accounts zakelijk een pain in the ass
Reputatie 8
Badge +19
nee, ik wil geen zakelijke account,
Dan houdt het op hè...

meestal zijn telefoon accounts zakelijk een pain in the ass

Dan gebruik je die verkeerd... de SIM-kaart moet in de telefoon. 😆
Ik zou ook graag een duosim willen voor mn tablet. Nu moet ik steeds de sim wisselen. Super onhandig!

Ik zie in verschillende topics dat er best veel Telfort consumenten die optie willen. Misschien tijd dat Telfort dit gaat meenemen en aanbieden vanaf 2019. Beetje met je tijd meegaan mag natuurlijk ook wel als provider!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Olaf78, ik lees dat je graag een duosim wilt. Zoals al eerder aangegeven bieden wij deze alleen niet voor particuliere abonnementen. Ik begrijp echter dat het wel handig is, maar ook zitten er nadelen aan. Het apparaat wat op het moment niet gebruikt wordt moet namelijk uit staan. Als je dan switcht moet je dit ook steeds uitvoeren, niet de handigste weg. Een simkaart kan namelijk maar tegelijk verbinding maken met het netwerk.

In ieder geval zal ik je wens nog doorgeven. Mocht het gaan gebeuren, dan zullen wij dit nieuws delen.

Reageer