beantwoord

Dubbele betaling mobiele factuur

• 28 mei 2018
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Goede middag ik heb de laaste factuur nummer 1060640197 bedrag 48.20 € dubbel betaald ik kreeg dit via mijn bank te horen , ik verzoek u het bedrag aan mijn terug over te maken
In afwachting van een reactie
Mvrg
GA Mulder
icon

Beste antwoord door Deborah 31 mei 2018, 17:09

Hi Jossio, welkom op het forum! In verband met privacy heb ik je persoonlijke gegevens in je bericht verwijderd. Wat ik van een collega van de financiële afdeling heb begrepen, is dat er handmatig een betaling is gedaan. Heb je dit mogelijk via een ander bankrekeningnummer gedaan? Er is vermoedelijk een tweede betaling via een automatische incasso afgeschreven. Als dat zo is, dan is de betaling vrij recent en kun je de betaling storneren. Mocht dat niet mogelijk zijn, dat wordt de €48.20 verrekend met de volgende factuur.

Weet je zo voldoende? Hoor het graag als er nog vragen zijn.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hi Jossio, welkom op het forum! In verband met privacy heb ik je persoonlijke gegevens in je bericht verwijderd. Wat ik van een collega van de financiële afdeling heb begrepen, is dat er handmatig een betaling is gedaan. Heb je dit mogelijk via een ander bankrekeningnummer gedaan? Er is vermoedelijk een tweede betaling via een automatische incasso afgeschreven. Als dat zo is, dan is de betaling vrij recent en kun je de betaling storneren. Mocht dat niet mogelijk zijn, dat wordt de €48.20 verrekend met de volgende factuur.

Weet je zo voldoende? Hoor het graag als er nog vragen zijn.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Jossio,

Ik zag dit bericht voorbij komen en vroeg me af of het gelukt is met het storneren van het dubbele bedrag? Ik zie in het systeem in ieder geval geen dubbele betalingen meer terug. Wanneer ik nog iets voor je kan doen, geef dan even een seintje!

Reageer