beantwoord

Doorschakelen mobiel nummer

• 10 november 2015
  • 1 reactie
  • 1454 keer bekeken

Badge
Hi,

Vanwege een telefoon van de zaak gebruik ik mijn privé nummer praktisch niet meer om mee te bellen. Echter wil ik deze wel graag nog aanhouden.
Is het mogelijk om mijn privé nummer door te schakelen naar mijn zakelijk nummer? Zodat ik nog maar één telefoon op zak hoef te hebben? Andersom gaat het wel (van mijn zakelijk nummer naar mijn privé nummer, maar dat is een KPN abonnement).

Op de website heb ik het volgende gevonden: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel/gebruiken-en-instellen/bellen-en-smsen/gespreksmogelijkheden/doorschakelen-mobiele-telefoon.htm.

De handelingen van bovenstaande link resulteren echter in een error. **21*telefoonnummer#beltoets resulteert bijvoorbeeld in de melding: "Setting Registration Failed Data Call Forwarding On All Calls"

Heeft iemand hier een idee?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 11 november 2015, 06:34

Hoi timswinkels

Het kan ook voorkomen dat je *21*telefoonnummer#beltoets moet gebruiken.

Anders kan je de doorschakeling aanzetten via Mijn Telfort > Instellingen > tabblad Voicemail en oproepen. Je selecteert "Altijd direct doorschakelen naar ander nummer" en klik op wijzigen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi timswinkels

Het kan ook voorkomen dat je *21*telefoonnummer#beltoets moet gebruiken.

Anders kan je de doorschakeling aanzetten via Mijn Telfort > Instellingen > tabblad Voicemail en oproepen. Je selecteert "Altijd direct doorschakelen naar ander nummer" en klik op wijzigen.

Reageer