Denk met ons mee!

• 25 april 2013
  • 45 reacties
  • 11315 keer bekeken

Toon het eerste bericht

45 reacties

Badge
Ik vind één pakket voor mobiele en vaste telefonie, internet en digitale tv niet aantrekkelijk klinken.
Paketten vind ik vaak inflexibel, er zit altijd ansjovis bij. Het roept ook een aantal vragen bij me op. Stel ik kom eens een keer ver boven mijn belminuten uit, hoe wordt dat dan berekend? Stel ik wil mijn huidige mobiele abonnement opzeggen omdat het bij een andere maatschappij voordeliger kan maar ik wil de andere onderdelen van het pakket wél houden, wat dan?

Ik heb alles in 1 van XS4ALL als ik bij het TV gedeelte iets extraś kies staat dit gewoon appart op de factuur. het zijn eigenlijk 3 aparte producten en als het goed is kan je ze per module opzeggen. alleen zal dan je voordeel van 3in1 niet mer werken. je krijgt ietsvan voor deel. bij XS4ALLkrijg ik er spotify bij. als ik een module opzeg valt dit ook weg.
Reputatie 2
Badge +4
Alles in 1 pakket lijkt mij een goed plan, eis is wel dat dit duidelijk goedkoper moet zijn en aan de eisen van deze tijd moet voldoen. Internet en bellen zijn niet zo aan verandering onderhevig maar mobiel heeft dit wel. Dus genoeg internet en belminuten als dit in 1 pakket zit.  Looptijd van dit pakket niet langer als 2 jaar daarna moet je kunnen veranderen of aanpassen. 

Jacobus
Ik vind één pakket voor mobiele en vaste telefonie, internet en digitale tv niet aantrekkelijk klinken.
Paketten vind ik vaak inflexibel, er zit altijd ansjovis bij. Het roept ook een aantal vragen bij me op. Stel ik kom eens een keer ver boven mijn belminuten uit, hoe wordt dat dan berekend? Stel ik wil mijn huidige mobiele abonnement opzeggen omdat het bij een andere maatschappij voordeliger kan maar ik wil de andere onderdelen van het pakket wél houden, wat dan?

Ik heb alles in 1 van XS4ALL als ik bij het TV gedeelte iets extraś kies staat dit gewoon appart op de factuur. het zijn eigenlijk 3 aparte producten en als het goed is kan je ze per module opzeggen. alleen zal dan je voordeel van 3in1 niet mer werken. je krijgt ietsvan voor deel. bij XS4ALLkrijg ik er spotify bij. als ik een module opzeg valt dit ook weg.

Die modules spreken me op zich wel aan, maar ik vind het alleen aantrekkelijk als je écht keuzevrijheid hebt zodat je een pakket kunt samenstellen dat echt bij je past. Ben benieuwd waar Telfort mee op de proppen komt:)
Badge
Zullen ze niet doen. Al die 3in1 pakketten lijken op elkaar.. Ik zou ook liever een tv pakket kiezen waarbij je zelf bepaalt welke zenders daar inzitten. Dat lijkt technische nog niet te kunnen. En als het al kan zal Telfort de laatste zijn die dat aanbied. Ze zijn ook hier weer afhankelijk van KPN
Badge
Ik zou graag het abonnement zonder bundel terug willen hebben. En met zonder bundel bedoel ik dan ook echt zonder bundel, dus een maandbedrag van nul euro en alleen betalen voor wat je verbruikt. De prijs per eenheid mag daarbij dan best wat hoger zijn, maar het voordeel is dat als je het niet gebruikt dat het je dan ook niks kost. Maar als je het nodig hebt dan is het wel beschikbaar.
Badge
Denk met ons mee?
Wanneer kappen jullie eens met dat onzinnige toestellease? Ik ben niet van plan om zo te verlengen. Of Sim-only of overstap andere provider.
Reputatie 1
Badge +1
Waarom niet de mogelijkheid, zélf je pakket samen te stellen? Dan heb je een pakket op maat!

Persoonlijk zou ik kiezen voor een combinatie van internet en bellen, mobiel bellen wel te verstaan, voor een scherpe pakketprijs, zonder allerlei vage bundels, belminuten, toestelleaseconstructies en sms-bundels: betalen dus voor je abonnement en je verbruik: helder, doorzichtig en voordelig!

Interactieve TV zou ik alleen afnemen als het zenderpakket zelf samen te stellen is. Ik heb alleen belangstelling voor de Nederlandse publieke zenders, de themakanalen van NPO, en met de BBC, Comedy Central, HBO, VH1 en VH Classic en CNN vind ik het wel genoeg, maar dan wel met de mogelijkheid deze ook te bekijken op de iPad of iPhone (of welke tablet of smartphone dan ook).

En, vaste en trouwe klanten belonen in de vorm van korting op het pakket.

Last but not least: klantenservice moet gratis te bereiken zijn. Want waarom moet je als betalende klant, nog een keer betalen voor service?

Dus Telfort: doe eens gek: blijft niet alleen een prijsvechter maar durf te vernieuwen!
Of er nog een toekomst is voor KPN is gezien de laatste kwartaal cijfers nog maar de vraag 🆒 maar voorzover KPN en haar dochters en haar medewerkers nog een reddingsboei weten te vinden wil ik wel meedenken

Het slaafs na volgen van de markt waarbij kennelijk onafhankelijk van de provider vrijwel gelijke aanbiedingen worden gedaan zou moeten worden losgelaten

Als eerste valt me dan te binnen de hatelijke startik van 9 cent🆒

Bij mobiele abonnementen zou weer ingevoerd kunnen worden de inwisselbaarheid van een belminuut tegen een sms

De tarieven voor mobiel bellen zouden meer marktconform moeten worden, het is niet in te zien waarom bij youphone bellen gemiddeld 50% goedkoper is als bij Telfort waarbij het beide het KPN netwerk betreft

Kwaliteist verbetering tv zou beslist ook moeten geschieden, invoering van de superieure filters zoals gebruikt worden door Caiway en Candal Digital

In de zakelijke markt van het midden en klein bedrijf  laat men ook teveel mogelijkheden liggen nl het kunnen hebben van meerdere telefoon nummers en gelijktijdig kunnen bellen bijvoorbeeld 2 of 4 lijnen, vergelijkbaar met een klein ISDN abo Dan hebben we het over een echt vernieuwend product met een marktpotentieel van bijna 1 miljoen klanten, zeker als gecertificeerde lijnen voor pin betalingen worden aangeboden

Zo kan ik nog wel even doorgaan

🆒
nu alleen telfort in de markt met toestellaes bij kpn niet meer nog 2 weken moet ik mijn abbo verlengen maar ga ik niet doen als geen normale gratis toestel kreeg !!
ik heb al 9 jaar abbo bij telfort maar met toestellaes niet meer.
Reputatie 8
Badge +16
[QUOTE=serjony;367212]nu alleen telfort in de markt met toestellaes bij kpn niet meer nog 2 weken moet ik mijn abbo verlengen maar ga ik niet doen als geen normale gratis toestel kreeg !!
ik heb al 9 jaar abbo bij telfort maar met toestellaes niet meer.
Reputatie 1
Badge
Als de combi prijs Telfort nog goedkoper maakt tov de concurrent met vergelijkbare specificaties (snelheid, TV on demand, etc.) dan komen de klanten vanzelf : )
Telfort blijft in mijn ogen gewoon een prijs vechter, dus je moet het ook niet moeilijker maken dan het is.
Misschien een tip voor het behoudt van je klanten. versoepeling van het aantal abb binnen een gezin met twee kinderen is niet heel speciaal maar volgens de normen van telfort niet mogelijk om een ieder te voorzien van abb met gsm ook al ben je meer als 10 jaar een goed betalende klant.Die nu zijn contracten als ze zijn afgelopen bij een andere profider afsluit. Telfort leer hier van want dit kost je klanten. Ook de kennis en de klantvriendelijkheid van het personeel van Telfort aan de telefoon mag naar een hoger niveau is nu beneden peil en niet op zijn plaats.

Rapportcijfer 1
Ik zou graag een heel simpele extra functionaliteit willen hebben, nl naast de voicemail ook te kunnen zien wie gebeld heeft en daar een mail van krijgen, teveel mensen hangen op voor dat de voicemail start of spreken de voicemail niet in en dan heb je nog niets
Badge +1
misschien is nummer herkening iets ?
ik weet niet of je dat op je telefoon hebt?
als iemand zijn nummer heeft afgeschermd zie je zijn nummer ook niet.
Nummer herkenning is geen oplossing ik ben vaak net even tussen door weg en wil zien wie mij belde en uiteraard zijn er afgeschermde nummers maar die hebben dan pech als ik de overige maar terug kan vinden
Badge +1
je nummer blijft altijd in je berichten box staan tot je hem verwijderd.
of je krijgt oproep gemist daar kan je hem ook vinden.
of je gaat via je computer in je modem , voice / status daar kan je al je telefoontjes inkomend en uitgaand terug vinden.
Wij kijken graag samen met jullie naar de toekomst en willen jullie daarom vragen om met ons mee te denken. Mobiel bellen, vast bellen, internet en tv in één Telfort pakket. Lijkt je dat wat? En waarom? Alvast bedankt voor jullie reacties. Laïla

Nee Alstublieft niet! Dat wordt een ramp! zeker onbeperkt bellen, interneten en televisie en toch betalen of afgesloten worden omdat je te veel gebruikt. Mijn avdies is om naar een Nederlandse cursus te gaan en proberen de woorden en betekenissen goed in uw hoofd stampen. Onbeperkt is niet gelimiteerd. Onbeperkt is zonder beperking!!
Badge +1
Beste reageerders,
Allemaal hartelijk dank voor jullie tijd en energie om met goede tips te komen.
We waarderen het enorm dat jullie als klanten met ons meedenken voor meer en betere producten.
pfffffffffffffffffffffffffffff

@Telfort,
Ik heb het al eerder geschreven in dit topic.
Het is fijn dat klanten betrokken worden middels onder andere 'n topic als dit.
Maar als jullie dan vervolgens HELEMAAL NIETS meer van jullie laten horen kan je dit soort initiatieven beter achterwege laten.
Ik word daar in ieder geval niet vrolijk van.
Badge
@dorus,

Je hebt helemaal gelijk, dit topic is in het leven geroepen om jullie ervaringen en tips serieus te nemen en dat is dan ook wat we alsnog gaan doen.

We hebben daarnaast ook DenkMee, dit is hèt platform waar je jouw mening kunt geven. Deze hadden we hier natuurlijk moeten vermelden.

We waarderen alle actieve leden op het forum, we zullen in het volgende jaar nog harder onze best doen om deze tips nader te bekijken.

Kim
Badge +1
We waarderen alle actieve leden op het forum, we zullen in het volgende jaar nog harder onze best doen om deze tips nader te bekijken.

Kim

Dat zijn goede voornemens, fijn om te lezen!
Dan wens ik, als dank daarvoor, jullie fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
(maar ik houd jullie in de gaten, ook volgend jaar 🙂 )

Reageer