Denk met ons mee!

• 25 april 2013
  • 45 reacties
  • 11314 keer bekeken

Badge
  • Voormalig moderator
  • 1139 reacties
Wij kijken graag samen met jullie naar de toekomst en willen jullie daarom vragen om met ons mee te denken. Mobiel bellen, vast bellen, internet en tv in één Telfort pakket. Lijkt je dat wat? En waarom?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Laïla

45 reacties

Badge +1
Dat zou inderdaad interessant kunnen zijn.
Indien Telfort leuke combinatie kortingen geeft helemaal.

Het lijkt me ook interessant indien jullie ook andere combinaties mogelijk maken.
Andere pakket mogelijkheden zijn bijvoorbeeld:
Vast Internet, iTV en mobiel.
Vast Internet en mobiel.

Door het steeds vaker aanwezig zijn van een mobiel per gezinslid is de noodzaak van Vastbellen thuis minder geworden.
Maar een vaste internet aansluiting thuis weer wel om in huis met wifi te kunnen werken (besparend op de mobiel bundel). 
Lijkt me daarom wel een aantrekkelijk pakket.
Reputatie 1
Badge +1
Een ideetje mischien

Ik en allebei mijn kinderen en mijn man hebben een abbo van telfort,
Zou het een idee zijn dat je als je met meerderen gezins leden bij jullie zitten 1 account kan aan maken om te kijken naar het verbruik van iedereen.
I.P.V dat ieder een eigen account aan maakt dus een soort familie account.

En mischienn ook een optie dat je een korting krijgt als je met meerdere gezins leden bij jullie zitten,

Tis maar een vraagje mischien wel een raar vraagje , maar vraag het toch hahaha..

groetje's yvone
Badge +1
Binnen het gezin gratis bellen en sms’en
CIRCLE bundelt internet, mobiele telefonie en vaste telefonie met als resultaat dat u GRATIS onderling kunt bellen en sms’en met andere gezinsleden.

GRATIS SMS’EN en GRATIS BELLEN

Van mobiel naar mobiel
Van mobiel naar vast
Van vast naar mobiel

Nog meer voordelen!

Niet alleen kunt u GRATIS sms’en en bellen met andere leden binnen uw gezin, u profiteert met de CIRCLE van nog meer voordelen:
U betaalt geen starttarief
U belt via het vertrouwde netwerk van KPN

dit komt van euphony

is dit misschien ook iets voor telfort ?
Badge +2
Gezien de complexiteit van dit soort zaken lijkt leentjebuur spelen bij de acties van KPN me geen slecht idee.
Een soort familie korting van €5 indien klanten zowel vast als mobiel bij Telfort afnemen, evt. zelfs nog extra korting voor extra mobiele aansluitingen (bijv voor 2e familielid een extra [eenmalige?] korting). Deze korting zou je dus ook variabel kunnen maken aan het aantal (mobiele) aansluitingen (op zelfde postcode+huisnummer), hoelang iemand al klant is, etc.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi ..

A nu begrijp ik wat je bedoelde met  euphony martin 57 :p. ( bij de andere toppic).

En Mathijs helemaal een top idee dit soort dingen bedoel ik dus.

tevens haalt telfort juist meer klanten naar zich toe op deze manier.

IK zou zeggen telfort denk er eens over na en dan DOEN..(Denk klantgericht 🆒).

Zeker als jullie de klanten willen houden.

En kan het wezen door middel van mond op mond reclamen dat er meerderen mensen naar jjullie toe komen.

En mischien zou het ook een idee zijn als klanten, klanten naar jullie toe halen er ook iets voor terug tegeven bv  meer belminuten of mb noem maar wat.

Nou we zien wel of ze hier gehoor aan geven tis wel iets denk ik om over na te denken..

Yvonne
Badge +1
bij www.euphony.nl zelf kan je niets afsluiten er komt dan een consultant bij je thuis.
en deze probeert je nog meer abb.aan te smeren , waar hij een leuke en langdurige vergoeding aan kan  overhouden .
ik zou dit werk ook gaan doen maar ik heb geen zin om langs de deur te gaan leuren.
dus met andere woorden , als telfort dit gewoon in zijn pakket(en ) gaat nemen hoeven zij geen consultants ( colporteurs )
op straat te sturen en kunnen zij deze vergoeding ( provisie ) in mindering brengen op de abb. prijzen .
hoe meer abb.  hoe meer korting ?

tis maar een idee🆒
Badge +4
Ik ben erg vóór combi-pakketten, maar dan wel alleen de pakketten die ik nodig heb. Dus vast bellen: nee, dank je. Televisie? Maybe... als alles maar on-demand kan, zonder overdaad aan reclame en al die domme meuk die er de hele dag op is. Dus jah, eigenlijk alleen internet + mobiel internet/bellen voor mij. Maar voor m'n ouders mag het alles in 1 zijn bijvoorbeeld. Alleen zitten die weer liever aan de prepaid. Zoveel mensen, zoveel wensen. Dat is het lastige met pakketten 😉 Je gaat dan vrijwel automatisch voor alles-in-1, ipv toegespitst op personen.
een totaal oplossing zou alleen zin hebben als het ook naadloos werkt, flexibel is, er geen vervelende beperkingen zijn en de prijs moet natuurlijk aanspreken. ik denk dat er best leuke lease combinaties zijn te maken, tabletje, decoder, tv,nas, gamebox,smartphone en dan alles microsoft, apple, linux, google enz, en alles werkt dan met elkaar, alleen nog even per merk een eigen telfort developer platform erbij starten voor handige telfort klanten en middelware bedrijven of startups die wat mogen bij verdienen als ze een mooie app bouwen of verbouwen (want laten we broncode vooral opensource houden) en het is een zichzelf in stand houdende zaak waar telfort alleen maar toezicht op hoeft te houden.

🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hoi.

Zou het ook mischien kunnen dat bestaande klanten gratis naar de klantenservice kunnen bellen.

Je hebt al een abbo en als je dan naar de klanten service belt 0900 word je daar ook niet erg vrolijk van overig kosten.

Om de klanten tevreden te houden zouden jullie een nummer kunnen geven die niet gegint met 0900.

Dat nummer kun je dan wel doen naar niet bestaande klanten komen jullie ook je klanten weer tegemoet:p

Ziggo doet dat namelijk wel en als je alles in een pakket hebt genomen. kun je ze zelfs gratis bellen.

Mischien ook iets voor telfort???

groetje's yvonne
Reputatie 1
Badge +1
Ik ben het helemaal eens met Yvonne. De klantenservice van Telfort is erg duur en niet klantvriendelijk als je er zoveel voor moet betalen.
Daarnaast duurt het erg lang eer je iemand te pakken hebt. Er jammer dat dit zo is en via de mail duurt het enorm lang.
Neem een voorbeeld aan Greenchoice, die heeft een vast nummer tegen normaal tarief.

Wat bundelen van diensten betreft, zelf ben ik daar niet zo'n voorstander van maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ervaring heeft mij geleerd dat ik goedkoper uit ben als ik zaken juist ga scheiden (bij verzekeringen is dat ook het geval).
Het zelf samenstellen van bundels is dan een goed alternatief zoals nu ook het geval is. Maar kant en klare bundels aanbieden vind ik niets.

O ja en leuke acties voor trouwe vaste klanten, niet onbelangrijk. Klantenbinding is m.i. iets wat juist door veel bedrijven wordt vergeten. Mensen kunnen tegenwoordig snel overstappen en het vasthouden van klanten is iets waar meer aandacht aan geschonken zou moeten worden.
Badge +1
Toen Telfort dit topic startte dacht ik...... hé wat goed dat ze contact zoeken met hun klanten.
Mensen worden enthousiast indien ze betrokken worden.
Door het uitblijven van een reactie, inmiddels 3 weken, ebt dat gevoel weer weg.
Sterker nog, klanten die dit topic gevonden hebben reageren niet eens meer ivm gebrek aan betrokkenheid, aan dit topic, van Telfort zelf.

Daarom nog een tip aan Telfort.
Toon enthousiasme over het bedrijf waar je voor werkt.
Deel het succes van de onderneming en straal dat uit!
Bij zo'n club wil iedereen horen.
Badge
Ik zou graag zien dat er 1 bundel komt waaruit je kunt bellen en sms-en. Steeds meer mensen hebben mobiel internet en gebruiken whatsapp. Er zijn er nog een paar in mijn vriendenkring die nog sms-en, daarvoor heb ik dus wel een paar sms-jes nodig, maar geen 100. 
Als ik terug lees op het forum wordt door velen gevraagd om een simduo voor particulieren met steeds het antwoord van Telfort nee., Nu opeens een topic Denk met ons mee vindt ik erg raar. Was altijd dik tevreden met Telfort en eigenlijk nooit contact hoeven hebben omdat alles goed was. Maar na een vraag aan de klantservice van Telfort en als antwoord krijgen stap je toch over vindt ik abnormaal.  

Denk dat Telfort eerst daar maar eens naar moet gaan kijken want na jaren klant te zijn geweest wordt mijn contract aan het eind van dit jaar met Telfort opgezegd. 
Reputatie 2
Badge +1
Ik hou niet van "alles in 1" paketten. Dat is nooit het allervoordeligste... volgens mij kan je beter losse stukken uitzoeken...  Ik begrijp wel dat bedrijven proberen te lokken met bepaalde goed lijkende aanbiedingen, maar als klant zeg ik "nee".
Ik hou overigens niet van abonnementen met bundels... want die verbel te in principe nooit... dus je gooit geld weg.

Nog even geduld... ik heb gehoord dat volgens jaar waarschijnlijk het "roamingtarief" voor bellen in het buitenland gaat wegvallen (bellen en gebeld worden mag dan niet meer duurder zijn dan in je 'eigen' land)... en dat je dan makkelijker een buitenlands abonnement zal kunnen nemen.....  dát is interessant. Nu heb ik naast mijn Zweedse mobiel ook nog een Duitse en een Nederlandse... en als alles loopt zoals verwacht kan de nederlandse en duitse dan gewoon weg.
Ik denk dus dat je erg moet opletten voordat je iets langlopend af gaat sluiten...!
Badge
Misschien een tip voor julle Twitter webcare
Reputatie 8
Badge +17
En de abbo's kosten ook 24/7... 🙂
Badge
En de abbo's kosten ook 24/7... :)

Klopt maar dan krijg je een beter netwerk met een snelheid die vele malen hoger is
Reputatie 8
Badge +17

Klopt maar dan krijg je een beter netwerk met een snelheid die vele malen hoger is
Fijn...

maar eh, jij bént toch al weg? Waarom loop je hier nog steeds te sarren?
Badge
Fijn...

maar eh, jij bént toch al weg? Waarom loop je hier nog steeds te sarren?

Was ik maar weg, maar die oenen hebben natuurlijk weer eens een fout gemaakt. i.p.v mijn abonnement te beeindigen op 1-8-2013 hebben ze dit nu 24-10-2013 gedaan. Ze vonden het te verwarrend, opzeggen per 1-8 is blijkbaar erg lastig voor ze. 1maand opzeg termijn snappen ze misschien zelf ook niet . 
Krijg ik ook nog eens twee keer dezelfde brief met ook nog twee keer de verkeerde opzeg datum. 

Telfort van een tevrede klant naar een gefrustreerde klant. En zoals het spreekwoord al zegt Goed koop is duur koop.
Badge
Jippie ik ben zo juistgebeld door een vriendelijk mevrouw van Telfort, en mag gelukkig toch weg per 1 augustus zonder extra kosten omdat ik vroegtijding op zeg.
Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat. toch nog een positief puntje. eerder weg zonder extra kosten.  
Reputatie 3
Badge +1
@abyss,

Jammer dat wij jou moeten laten gaan als klant. Echter, is het gezien de situatie wel begrijpelijk. Fijn om te lezen dat het zo naar tevredenheid is opgelost.

Denise
Badge
@abyss,

Jammer dat wij jou moeten laten gaan als klant. Echter, is het gezien de situatie wel begrijpelijk. Fijn om te lezen dat het zo naar tevredenheid is opgelost.

Denise

Ja ik had het ook liever anders gehad, maar als er geen enkele vooruit gang in de snelheid waargenomen kan worden. stap ik net zo makkelijk weer over. En voor mij 10 andere toch?.

Ben benieuwd of de internet versneller nog een keer zijn werk gaat doen. Ik ben nog niet helemaal weg, ik krijg nog een prepaid nummer
Badge

ik heb nog eens gekeken naar het verschil in prijs als ik 1000 sms 1000 belminuten 1500Mb meer kan niet bij Telfort,en de internet versneller neem,moet toch een beetje i de buurd komen van 28 Mb, ben ik bij Telfort 60 euro kwijt.

Nu heb ik onbeperkt bellen sms 2GB 28Mb voor 30,00 ik weet niet of u kunt rekenen, maar dit zegt genoeg dacht ik. En daar krijg ik ooknog een 24/7 hulp bij 
Badge
zoek de verschillen Red Sim only 
Ik vind één pakket voor mobiele en vaste telefonie, internet en digitale tv niet aantrekkelijk klinken.
Paketten vind ik vaak inflexibel, er zit altijd ansjovis bij. Het roept ook een aantal vragen bij me op. Stel ik kom eens een keer ver boven mijn belminuten uit, hoe wordt dat dan berekend? Stel ik wil mijn huidige mobiele abonnement opzeggen omdat het bij een andere maatschappij voordeliger kan maar ik wil de andere onderdelen van het pakket wél houden, wat dan?

Reageer