beantwoord

Defect toestel - Pakbon kwijt

  • 17 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 2568 keer bekeken

Badge
Hallo,

Sinds een aantal weken is mij iPhone 4 kapot. De opties die er zijn:
- Breng hem naar de winkel, dan sturen zij hem voor je op;
- Stuur hem zelf op.

Het enige probleem wat ik heb ondervonden is dat ik na 1,5 jaar mijn pakbon niet meer kan vinden.
Volgens de medewerker in de winkel heb ik deze perse nodig om aan te tonen dat ik mijn telefoon bij Telfort heb gekocht, waardoor ik dus geen garantie meer heb.

Geldt een afschrift van een bankrekening niet als geldig bewijs?
Is er een andere manier om dit op te lossen?

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Laila 18 oktober 2012, 12:04

@bdouven,

Vervelend dat uw iPhone kapot is 😞. Wat Matthijs1986 aangeeft is juist, een afschrift van de bank is geen geldig garantiebewijs. Graag laat ik voor u uitzoeken hoe dit opgelost kan worden. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
Als het toestel online/telefonisch is besteld, is een kopie van de pakbon normaal gesproken opvraagbaar via de klantenservice.

Afschrift van de bankrekening is geen geldig bewijs, aangezien op de pakbon het unieke serienummer (het zogeheten IMEI-nummer) van jouw toestel staat, en dat staat op jouw bankrekeningafschrift uiteraard niet. 
Badge
@bdouven,

Vervelend dat uw iPhone kapot is 😞. Wat Matthijs1986 aangeeft is juist, een afschrift van de bank is geen geldig garantiebewijs. Graag laat ik voor u uitzoeken hoe dit opgelost kan worden. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Hallo,
ik zit met hetzelfde probleem: mijn i-phone moet ook gerepareerd worden (kapotte speaker waarschijnlijk) en dit v alt binnen de garantie. Echter, ik kan ook mijn pakbon niet meer vinden! Hoe vraag ik een kopie aan via de klantenservice?

groet, Franka
Badge
@frankavanessen,

Welkom op het forum! Ik heb bij de klantenservice het verzoek ingediend voor een kopie van de pakbon. Je hoort spoedig meer.

-Laïla-
@frankavanessen,

Welkom op het forum! Ik heb bij de klantenservice het verzoek ingediend voor een kopie van de pakbon. Je hoort spoedig meer.

-Laïla-


Super, dankjewel! Heb 'm inmiddels ontvangen!

Reageer