beantwoord

Defect toestel is niet verholpen na reparatie Smartcare

  • 12 juni 2013
  • 8 reacties
  • 2068 keer bekeken

Ik heb nu twee keer gebeld , dus extra kosten gemaakt, zou terug gebeld worden 
maar gebeurd niet. Vanmiddag om 13.14 uur heb ik met een Lissette? gesproken
ze zou me terug bellen, heb nog gevraagd doe je het echt want de vorige keer ook niet gebeurd
maar het is nu 18 uur en nog niet terug gebeld!
icon

Beste antwoord door Denise 13 juni 2013, 11:46

@Kaatje1960,

Erg vervelend dat je nog niet bent teruggebeld. Ik begreep van mijn collega dat het een probleem met Smartcare betreft. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die dit verder oppakt. Je ontvangt uiterlijk binnen twee werkdagen een terugkoppeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Kaatje1960,

Ik ga er vanuit dat het goed komt! Graag ontvang ik nog bericht zodra je jouw toestel hebt ontvangen.

Denise
@kaatje1960,

Zojuist is er contact geweest met Smartcare om alsnog een afspraak te maken. Is het zo naar tevredenheid opgelost?

Denise


Ik hoop het het . Ben al heel blij dat ik gebeld ben! Nu nog hopen dat dit keer de klacht over is als hij terug komt
Reputatie 3
Badge +1
@kaatje1960,

Zojuist is er contact geweest met Smartcare om alsnog een afspraak te maken. Is het zo naar tevredenheid opgelost?

Denise
Badge +2
@Kaatje1960,

Erg vervelend dat je nog niet bent teruggebeld. Ik begreep van mijn collega dat het een probleem met Smartcare betreft. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die dit verder oppakt. Je ontvangt uiterlijk binnen twee werkdagen een terugkoppeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Denise


Uit de reactie van Denise zou normaal gesproken geconcludeerd worden dat je binnen 2 werkdagen (dus uiterlijk 17-06-2013) teruggebeld zou worden. Of ben je inmiddels wel teruggebeld en gaven ze toen aan daarna weer terug te bellen? Wellicht kan Denise e.e.a. dan nogmaals voor je nagaan morgen.
Ik zou vanmiddag terug gebeld worden maar niet dus. ik lees op het forum dat dit vaker voor komt! 
Reputatie 3
Badge +1
@Matthijs1986,

Hoorde het inderdaad net van Henk, post is aangepast!

Denise
Badge +2
@Kaatje1960,

Erg vervelend dat je nog niet bent teruggebeld. Gaat het om Vast of Mobiel? Ik help je graag verder.
Kun je via https://"https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=47298" jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise


Als 1 van jullie beiden het op pakt, lijkt me voldoende, toch?
Zie https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/slechte-service-34677/
Reputatie 3
Badge +1
@Kaatje1960,

Erg vervelend dat je nog niet bent teruggebeld. Ik begreep van mijn collega dat het een probleem met Smartcare betreft. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die dit verder oppakt. Je ontvangt uiterlijk binnen twee werkdagen een terugkoppeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Denise

Reageer