beantwoord

Defect scherm nokia lumia 1020

• 22 november 2013
  • 1 reactie
  • 1724 keer bekeken

Hallo telfort,
Ik heb ruim een maand geleden de nokia lumia 1020 aangeschaft. Ik was super tevreden met de telefoon, totdat vandaag mijn scherm opeens niet meer aan ging. Ik had 5minuten ervoor mijn telefoon nog ontgrendeld maar toen ik dat dus weer wou doen wou het scherm niet meer aangaan. Ik weet niet hoe dit komt en vraag me dus ook af wat ik hier tegen kan doen. het raare is dat de aanraakgevoelige knoppen onder het scherm wel op lichten als ik probeer te ontgrendelen en nog wel screen shots kan maken te horen aan het geluid terwijl het scherm niet aan staat. dus???
icon

Beste antwoord door Denise 25 november 2013, 12:03

@erikannot,

Welkom op het forum! Balen dat jouw scherm niet meer aangaat. Ik adviseer je om hierover contact te leggen met Smartcare, je kunt hen bereiken via onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij kunnen je vervolgens verder helpen. De kans is groot dat het toestel opgestuurd moet worden voor reparatie.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@erikannot,

Welkom op het forum! Balen dat jouw scherm niet meer aangaat. Ik adviseer je om hierover contact te leggen met Smartcare, je kunt hen bereiken via onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij kunnen je vervolgens verder helpen. De kans is groot dat het toestel opgestuurd moet worden voor reparatie.

Denise

Reageer