Declaratie

• 14 december 2012
  • 1 reactie
  • 1723 keer bekeken

Een tijd geleden deed mijn HD TV het niet meer en daarna ook het internet die erg traag was waardoor ik bij het bellen van de klantenservice gevraagd werd om mobiel terug te bellen. Nu, nadat monteur is langsgeweest en alles is geregeld/gemaakt is mij verteld via de klantenservice dat ik mijn kosten kan declareren. Echter vind ik er niets van terug op internet. Email gestuurd en zij verwijzen mij weer door naar klantenservice(telefonisch) maar dan maak ik weer kosten voor 0900 nummer.

Het is al wel duidelijk dat ik de kosten worden gedeclareerd ivm fout telfort.

Nu, is mijn vraag of er een moderator mijn kosten kan declareren die ik heb gemaakt via mijn mobiel(telfort abonnement) en vaste telefoonaansluiting van telfort?

NA, heel wat telefoontjes was het telfort duidelijk dat het niet aan mij lag en kwam de monteur en nu ben ik weer een tijdje bezig om de kosten te declareren. Dit is mijn laatste weg en  anders moet ik weer die 0900 nummer bellen en alles uitleggen.

IS er een moderator die vriendelijk is om alles even in het systeem te kijken en dan mijn kosten die ik heb gemaakt via mobiel en vaste aansluiting te declareren laat staan de weken die ik zonder tv heb gezeten en internet maar daar laten we het bij omdat dat wel kan gebeuren.

Alvast bedankt en hopende op een snelle reactie

1 reactie

Na een mail is mobiel deel opgelost en nu nog vaste telefoon aansluiting.

Reageer