beantwoord

Deblokkeren mobielnummer

• 29 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben geblokkeerd vanwege een betaal achterstand. Niet netjes van mij ik weet het. Maar heb inmiddels alles betaald en dit kan ik ook terug zien in de app. 

Ik ben alleen nog steeds geblokkeerd. Hoe kom ik hier vanaf?

Groet, 
Marvin

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 oktober 2019, 09:11

Hoi @Marvinkappe, afgesloten zijn is altijd vervelend natuurlijk! Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie inderdaad ook dat je bent afgesloten en dat alles betaald lijkt te zijn. Daarom heb ik contact opgenomen met de afdeling die over de betalingen gaat en zij zijn het met jou en mij eens dat de blokkade opgeheven moest zijn. Daarom hebben we dit nu handmatig in gang gezet, over een aantal uur zal jouw nummer weer vrijgegeven worden en kan je deze weer gebruiken.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Marvinkappe , als je op een ‘normale’ manier het bedrag het betaald kan het tot maximaal 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.

Heb je betaald via de Ideal-link in een e-mail van Telfort word je binnen uiterlijk24 uur weer aangesloten.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Marvinkappe, afgesloten zijn is altijd vervelend natuurlijk! Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie inderdaad ook dat je bent afgesloten en dat alles betaald lijkt te zijn. Daarom heb ik contact opgenomen met de afdeling die over de betalingen gaat en zij zijn het met jou en mij eens dat de blokkade opgeheven moest zijn. Daarom hebben we dit nu handmatig in gang gezet, over een aantal uur zal jouw nummer weer vrijgegeven worden en kan je deze weer gebruiken.

Reputatie 1

Bedankt jasper!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, laat je me straks weten of het allemaal weer werkt? :slight_smile:

Reputatie 1

Oh sorry Jasper! Lees nou je reactie pas.. Alles werkt weer. Bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Dat is geen probleem, het belangrijkste is dat het weer werkt natuurlijk :wink:  Als we nog iets voor je kunnen doen kan je altijd een nieuw topic aanmaken, we helpen je graag.

Reageer