beantwoord

Deblokkadeslot

• 29 juni 2017
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Goedemorgen,
Grzien mijn goede ervaringem met de reactiesnelheid van de webcare, zou ik graag via deze weg een verzoek indienen voor het verwijderen van het deblokkadeslot en de blokkade voor eenmalige sms diensten oo mijn mobiele nummer.
Mijn abonnrmentsgegevens zouden bekend moeten zijn uit eerdere priveberichten.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 juni 2017, 16:32

Hey Henkies, dankjewel voor je berichtje. Ik heb de blokkade voor de eenmalige sms diensten en het blokkadeslot voor je uitgeschakeld. Binnen 2 uur ontvang je een sms bericht ter bevestiging.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Henkies, ik wil je graag verder helpen met je verzoek. Voor het verwijderen van het deblokkadeslot en de blokkade op sms diensten of andere aanpassingen in je abonnement zullen wij altijd opnieuw onze controlevraag stellen. Om met de deur in huis te vallen: kan je via een bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan help ik je na controle verder.
Reputatie 7
Badge +7
Hey Henkies, dankjewel voor je berichtje. Ik heb de blokkade voor de eenmalige sms diensten en het blokkadeslot voor je uitgeschakeld. Binnen 2 uur ontvang je een sms bericht ter bevestiging.

Reageer