beantwoord

Deblokkadeslot

• 12 april 2017
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Ik wil graag dat het deblokkadeslot voor sms diensten verwijderd hebben!
De website van smsdienstenfilter geeft aan dat ik dit alleen via mijn provider kan regelen!

Bijvoorbaat dank,
Ricardo

Redactie: ik heb je gebruikersnaam veranderd, aangezien het onwenselijk is om een 06-nummer te gebruiken op een openbaar forum.
icon

Beste antwoord door Stephen 13 april 2017, 11:41

Hallo Ricardo, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover gistermiddag contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de blokkade eraf is gehaald. Zodra wij je weer van dienst kunnen zijn dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
Hallo en welkom op het forum.
Een deblokkadeslot kan idd alleen door de provider worden verwijderd, je kunt bellen met de klantenservice 0900-9596 of wachten tot een moderator reageert.
Reputatie 8
Badge +17
Je hoeft niet te bellen naar het 0900 nummer omdat webcare Telfort het ook voor je kan regelen echter je moet even wachten totdat je topic aan de beurt is
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ricardo, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover gistermiddag contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de blokkade eraf is gehaald. Zodra wij je weer van dienst kunnen zijn dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Reageer