de mensen die klagen moeten het beter formuleren mischien?

• 12 november 2012
  • 5 reacties
  • 1630 keer bekeken

Beste 'klagende' mensen,

Ik lees weleens dat mensen problemen met de klantenservice! maar sinds net merk ik dat ze wat vriendelijker en behulpzamer doen tegen mij?
en waarom?? dat zal je nu zien!

1. probeer op je aardigste de vraag te stellen
2. probeer geen ge-irriteerde antwoorden te geven, dan gaan ze je natuurlijk ook niet verder helpen,
3. Leg overduidelijk goed uit wat de probleem is. en laat ook zien van dat je echt een klacht hebt die opgelost moet worden,
4. en vraag eens de naam van de telfort medewerker? wie weet Kunnen de telfort moderators de telfort medewerker aanspreken erover?

en meer tips kan ik effentjes 1 2 3 niet bedenken,

laatst zei de telfort klantenservice zelfs nog van 'Heb ik uw goed kunnen helpen?'
dat zou ik eerlij gezegt niet verwachten en dan zou ik naar aanleiding van de gesprek zo iedereen kunnen aanraden! (:

en effe nog iets speciaals voor die 'Nooit meer telfort'

Ten eerste slaat het nergens op om in elke topic te zeggen van 'Hou je mond ben je de advocaat van telfort?' (Echt een zielig reactie) 'het is maar goed dat de bestelling mislukte of anders zou je veel spijt krijgen' (Rustig aan? Het kan altijd opgelost worden? en die telfort moderators zijn geen sneltrein die gelijk kunnen antwoorden merk ik..)

Dus alsjeblieft, doe niet zo opgewonden schat, is nergens voor nodig.. 

maargoed... wat vinden de mensen hiervan?

5 reacties

Badge +1
Beste 'klagende' mensen,

Ik lees weleens dat mensen problemen met de klantenservice! maar sinds net merk ik dat ze wat vriendelijker en behulpzamer doen tegen mij?
en waarom?? dat zal je nu zien!

1. probeer op je aardigste de vraag te stellen
2. probeer geen ge-irriteerde antwoorden te geven, dan gaan ze je natuurlijk ook niet verder helpen,
3. Leg overduidelijk goed uit wat de probleem is. en laat ook zien van dat je echt een klacht hebt die opgelost moet worden,
4. en vraag eens de naam van de telfort medewerker? wie weet Kunnen de telfort moderators de telfort medewerker aanspreken erover?

en meer tips kan ik effentjes 1 2 3 niet bedenken,

laatst zei de telfort klantenservice zelfs nog van 'Heb ik uw goed kunnen helpen?'
dat zou ik eerlij gezegt niet verwachten en dan zou ik naar aanleiding van de gesprek zo iedereen kunnen aanraden! (:

en effe nog iets speciaals voor die 'Nooit meer telfort'

Ten eerste slaat het nergens op om in elke topic te zeggen van 'Hou je mond ben je de advocaat van telfort?' (Echt een zielig reactie) 'het is maar goed dat de bestelling mislukte of anders zou je veel spijt krijgen' (Rustig aan? Het kan altijd opgelost worden? en die telfort moderators zijn geen sneltrein die gelijk kunnen antwoorden merk ik..)

Dus alsjeblieft, doe niet zo opgewonden schat, is nergens voor nodig.. 

maargoed... wat vinden de mensen hiervan?

Erg betuttelent.

Er zijn nu eenmaal HELLDESK gasten die er geen bal van begrijpen, die erg ongeduldig zijn, op het onbeschofte af, en dan kom jij met een handleiding stroopsmeren???

Helemaal fout, zij zouden de gene moeten zijn die stroop moeten smeren, want het gaat om hun inkomsten, wij geven hen hun dagelijks brood.

Het is heel begrijpelijk dat er klanten zijn die er de pest aan krijgen door 20 min of langer
in de wacht testaan, dan een sjachrijnig tiep tekrijgen die er ook nog eens niets van snapt,
of alleen maar zijn riedeltje kan oplezen.

Snappie???? Als dat dan ook nogeens regelmaat is, i.p.v de uitzondering, ja dan heb je het al gauw gehad .

Maar troostje , het is bij ALLE providers zelfde laken een pak, pas als je zgn wordt doorgezet naar een hogere mogendheid dan wil het meestal wel lukken.
Badge
Als Telfort zijn klanten serieus neemt worden de klanten ook niet zo boos....
1 binnen 5 minuten telefoon opnemen (telefoon kosten vergoeden?)
2 niet de klant ieder gesprek hetzelfde weer opnieuw laten doen
3 afspraken nakomen: terug bellen, monteurs netjes werken, codes en spullen opsturen
4 nieuwe klanten misschien zelf bellen in de 1e week of ze tevreden zijn

wat vind Telfort hiervan.... dat is Service 2.0
Hey man in the middle,

Kijk, als ze je echt niet willen helpen, dan is het de schuld van telfort! en tja, waarom sommige dan zo onbeschoft doen is mij ook al een raadsel?
maarja goed.. aan de andere kant snap ik wel wat je bedoelt en daar heb je ook gelijk in !

@iwan,

mensen klagen dat de klantenservice slecht is, maar toch word er niks aan gedaan? dat blijft een grote minpunt inderdaad,

Zucht, 
Badge
Jah na 10 minuten in de wacht staan voor de zoveelste keer voel ik me niet meer serieus genomen....Welk bedrijf doet dat? Ik wacht vandaag nog op mijn vraag op dit forum en anders gaan we maar weer adverteren bij kassa, radar, klacht.nl en alles waar we klanten kunnen wegjagen net zolang dat de klantenservice wel bereikbaar is. En de automatische incasso maar eens stopzetten.... Ik wil alleen maar hebben wat ik besteld heb en voor betaald heb... Niks bijzonders....
Hey man in the middle,

Kijk, als ze je echt niet willen helpen, dan is het de schuld van telfort! en tja, waarom sommige dan zo onbeschoft doen is mij ook al een raadsel?
maarja goed.. aan de andere kant snap ik wel wat je bedoelt en daar heb je ook gelijk in !

@iwan,

mensen klagen dat de klantenservice slecht is, maar toch word er niks aan gedaan? dat blijft een grote minpunt inderdaad,

Zucht,
inderdaad !

als je de klachten doorstuurt naar tros radar of wat het ook mag zijn, dan is opeens telfort inderdaad gelijk wakker ja,
en wie weet word de klantenservice ook weer iets beter, maarja, dat zal wel lang gaan duren..

Reageer