beantwoord

Databundel klopt niet

• 22 juli 2019
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Vandaag gaat mijn nieuwe contract in. Ik heb een contract afgesloten met 10 Gb, maar als ik inlog bij mijn Telfort staat er 5 Gb, Hoe kan dit? Met combivoordeel moet dit 20 Gb worden....
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 juli 2019, 16:16

Ik ga er vanuit dat het nu duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Marco1973, welkom bij ons op het Forum. Ik zie inderdaad dat gisteren jouw nieuwe abonnement in is gegaan. Deze heb je 27 maart al aangevraagd. Dit zou 10 GB moeten zijn begrijp ik?

Die zie ik namelijk niet terug. Ik zie een abonnement van 5 GB en onbeperkt bellen. Ik heb daarom nog even in de bevestiging gekeken, daar staat ook 5 GB in plaats van 10. Dus ergens is het anders gegaan dan gedacht helaas. 😞 Nu is het nog steeds wel mogelijk hoor om de bundel te verhogen naar de 10 GB. Dit kan als de eerste factuurperiode voorbij is via Mijn Telfort. Jouw periode loopt van de 11e tot de 10e van elke maand.

Verder zie ik dat CombiVoordeel nog niet actief is. Als je COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 sms't dan wordt dat binnen een paar dagen actief. Je hebt dan ook de verdubbeling.

Is het zo duidelijk?
Reputatie 8
Badge +12
Ik ga er vanuit dat het nu duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten.

Reageer