beantwoord

Databundel en Telefoon bundel kloppen niet in Mijn Telfort

Reputatie 2
Badge +4
Mijn data en telefoon bundel kloppen niet en na telefonisch overleg gehoord dat er naar een nieuw systeem is overgegaan. Daar online klopte mijn bundels . Mijn vraag is dan ook wanneer mijn bundel weer klopt op de telefoon want op dit moment is dat nog niet het geval.

Marcel
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 14 maart 2018, 12:27

Bekijk reactie

6 reacties

Je kent dit topic?
Daar reageert webcare ook in.
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-te-weinig-mb-s-en-andere-onjuiste-gegevens-in-mijn-telfort-73437
Reputatie 2
Badge +4
Nee ik ken dit niet maar ik hoop dat webcare erna kan kijken. De Telfort telefoniste zag wel de juiste data maar de telefoon niet. Willen jullie er voor mij eens naar kijken wat er fout gaat. Ik mis 3000 mb en 200 belminuten

Marcel
Reputatie 2
Badge +4
Meestal helpt Stephen mij als ik een probleem heb. Wil je er voor mij eens naar kijken ?
Reputatie 8
Badge +19
Meestal helpt Stephen mij als ik een probleem heb. Wil je er voor mij eens naar kijken ?
Ik denk dat er voor de webcaremedewerkere niet zoveel aan te doen valt, zij zijn afhankelijk van de techneuten die momenteel druk bezig zijn om de problemen op te lossen...
Reputatie 4
Badge +10
Hi jacobus, je kunt in het topic dat nelly jacoba heeft gedeeld beschrijven wat je in Mijn Telfort ziet en een screenshot in het topic delen. Dit kunnen we dan met onze technische collega's delen. Zoals Enterprise al aangeeft, we zijn op de hoogte en onze technische collega's werken er hard aan om het op te lossen!
Bij mij klopt sinds vanavond de mb "s op de app weer.

Reageer