Data verhogen tegen afgesproken tarieven

• 9 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Hier hetzelfde. Situatie veranderd in de internetwereld zodat de data steeds sneller opgaat. Je hebt toen een mooie korting afgesproken, maar helaas als je meer MB's wil betaal je de hoofdprijs.

Lekker, eerst beloven dat je altijd je bundel kan verhogen, maar in de tussentijd worden de prijzen verhoogd en wil je dan meer MB's dan betaal je in verhouding de hoofdprijs. Belachelijk en het is natuurlijk niet waar dat ze niets voor je kunnen betekenen. Als ze echt willen kunnen ze het heus wel.

Dat je destijds akkoord bent gegaan met de voorwaarden is natuurlijk waar, maar het gaat nergens over dat als je binnen dat abonnement met korting model niet kunt verhogen van MB tegen de korting die je toen had ontvangen. Ze verhogen je abo-kosten toch ook tegen inflatiecorrectie. Ja, binnen de letter van de wet is het toegestaan, maar is toch ook belachelijk? Je eerst binnenharken met een goedkoop abonnement en je vervolgens na een jaar je het gevoel te geven dat je vast zit in iets wat niet meer van de huidige tijd is.

En telfort, als u dit leest, ik wil graag meer MB's tegen de kortingvoorwaarden die ik destijds heb afgesproken.

Admin: afgesplits van ander topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi mmniet. Ik lees dit zeker. Als ik het goed begrijp heb je destijds een contract afgesloten tegen bepaalde voorwaarden waar je het niet meer mee eens bent? Welke voorwaarden bedoel je? Waar ben je het niet mee eens en wat is hier precies belachelijk aan? En wat wil je precies doen/bereiken?

Zou je je profiel ook willen aanvullen met je gegevens? Dat maakt het ook iets makkelijker om mee te kijken.
Reputatie 5
Badge +8
mmniet, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer