beantwoord

Data verhogen

• 16 juli 2018
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Hallo,
Ik heb nu een sim abbo met 1,2. Gb en 175 belminuten en betaal €12,65
Als ik mij data wil verhogen naar 5 Gb moet ik €25 hiervoor betalen. Ik kom dan samen met mijn belminuten op €32,50
Een nieuwe klant of iemand die gaat verlengen betaald voor hetzelfde €17,50 ( oké 25 belminuten minder )
Ik zou dus 99% meer moeten betalen. Dit als vaste klant.
Zelfs voor een databundel van 10 gb betaald een nieuwe klant minder. ( €22,50)
Ik heb gebeld met Telfort en zij konden mij niet helpen. Antwoord : Jammer dat ik op 6 febr mijn sim verlengt had en Telfort in maart de prijzen wijzigden. Of ik ben verplicht thuis Telfort te nemen.

Beetje kromme verhoudingen ! Worden de prijzen voor abbo klanten nog aangepast ?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 juli 2018, 13:47

Hoi EstherM, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag jouw abonnement wilt verhogen. Alleen je nu moet je een stuk meer betalen dan dat je had gehoopt. Dat is niet fijn. Ik zie inderdaad dat je hier al eerder contact over hebt gehad. Ik heb net als mijn collega ook even gekeken naar de mogelijkheden. Helaas kom ik tot dezelfde conclusie als jij ook al bent gekomen. Dan kom je inderdaad op 33 euro. Ik kan dit niet veranderen. Dit heeft te maken met de propositie waar in je zit. Deze wordt niet meer verkocht en is vervangen. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op zat te wachten, maar dit zijn de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi EstherM, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag jouw abonnement wilt verhogen. Alleen je nu moet je een stuk meer betalen dan dat je had gehoopt. Dat is niet fijn. Ik zie inderdaad dat je hier al eerder contact over hebt gehad. Ik heb net als mijn collega ook even gekeken naar de mogelijkheden. Helaas kom ik tot dezelfde conclusie als jij ook al bent gekomen. Dan kom je inderdaad op 33 euro. Ik kan dit niet veranderen. Dit heeft te maken met de propositie waar in je zit. Deze wordt niet meer verkocht en is vervangen. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op zat te wachten, maar dit zijn de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer