beantwoord

Data aanvulling abonnement

• 25 mei 2019
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 2
Ik heb nu een 2 jaars mobiel Telfort abo onbeperkt bellen + onbeperkt sms €11,00
Ik zit er aan te denken om gedurende de zomernmaande data erbij te nemen :
2 GB + onbeperkt bellen €16,01

Ga ik dan een nieuw 2 jarig kontrakt aan of blijft mijn kontrakt hetzelfde, het is de bedoeling om na de zomer data weer uit te schakelen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 mei 2019, 20:44

Hoi @arie61, je kan elke maand jouw abonnement aanpassen, dit kan alleen naar boven. Alles hierover lees je op deze pagina. Je gaat dus geen nieuw contract aan. Je kunt dus gewoon deze zomer genieten van mobiele data.
Bekijk reactie

6 reacties

Dat zou je voor de periode van x keer 30 dagen omhoog kunnen zetten en later weer terug.
Normaal is dit een tijdelijke aanpassing. Je hebt nu geen data klopt dat?
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @arie61, je kan elke maand jouw abonnement aanpassen, dit kan alleen naar boven. Alles hierover lees je op deze pagina. Je gaat dus geen nieuw contract aan. Je kunt dus gewoon deze zomer genieten van mobiele data.
Reputatie 2
Abo bijstellen kan alleen naar boven. Hoe zit het dan na de zomer als ik data weer wil verwijderen?
Btw wie heeft het antwoord als beste gemarkeerd?
Je kan wel terug als je laag bent begonnen. Als je abonnement hoog is begonnen kan je niet voor een maand omlaag.
Reputatie 2
Bedankt 👍👍
Reputatie 8
Badge +12
Als je naar boven gaat kan je altijd weer terug, maar nooit lager dan je begonnen bent. Ik was wat te onduidelijk zie ik, excuses. Je kan het dus gerust aanpassen.

Mocht er nog meer onduidelijkheid zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer