beantwoord

Contractverlenging via externe partij - hoe leasetoestel inleveren

• 17 maart 2016
  • 1 reactie
  • 670 keer bekeken

Ik wil via een externe partij mijn telfortcontract verlengen. Daar wordt niet gevraagd wat ik wil doen met m'n huidige leasetoestel. Die vraag wordt alleen gesteld als ik via telfort zelf zou verlengen (verlengen of opzeggen). Ik wil echter wel mijn leasetoestel inleveren. Hoe moet ik dat aanpakken?
icon

Beste antwoord door Christy 18 maart 2016, 12:06

Beste KC503, welkom op het forum. Sorry dat er onduidelijkheid is over het inleveren van een toestel. Zodra wij een verlenging doorkrijgen, versturen wij een brief waarmee je jouw toestel kunt inleveren of waarmee je kunt aangeven dat je het toestel wilt overnemen. Hierbij maakt het niet uit of je een verlenging direct bij ons aangaat of via een externe partij. Kom je er toch niet helemaal uit? Stuur mij dan gerust een berichtje. Na de verlenging kan ik dit ook voor je in orde maken.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Beste KC503, welkom op het forum. Sorry dat er onduidelijkheid is over het inleveren van een toestel. Zodra wij een verlenging doorkrijgen, versturen wij een brief waarmee je jouw toestel kunt inleveren of waarmee je kunt aangeven dat je het toestel wilt overnemen. Hierbij maakt het niet uit of je een verlenging direct bij ons aangaat of via een externe partij. Kom je er toch niet helemaal uit? Stuur mij dan gerust een berichtje. Na de verlenging kan ik dit ook voor je in orde maken.

Reageer