Contractbreuk - aangifte politie !!

• 21 april 2018
  • 28 reacties
  • 429 keer bekeken

Ik heb op 7-08-2017 bij jullie een contact gesloten van 3GB + 4GB als vaste klant, Daar op een combi voordeel gedaan, dat is samen 14Gb permaand, nu zie ik in mijn gegevens 3 GB permaand geen extra en de 3GB die normaal 7Gb was ik nu Weg

onbeperkt belminuten 16,50
onbeperkt sms 0,-
3000 MB internet (+4000 MB extra) 7,-
Supersnel 4G 0,-
Totaal 0,- 23,50

Zoals overeengekomen 2017 !!!!!!

IS NU zonder REDEN AANGEPAST

onbeperkt sms 0,-
3000 MB internet (+4000 MB extra) 7,- IS nu 3000 MB geen 4000 Extra en combi voordeel weg !!
Supersnel 4G 0,-
Totaal 0,- 23,50

28 reacties

Het klopt dat dit niet meer zichtbaar is via mijn telfort in je facturen moet je terug vinden dat dit gewoon nog steeds actief is.
De politie kan hier verder niks aan doen hooguit de ACM
ik merk dat op jullie facebook geen reactie is
Ik merk dat op jullie forum geen reactie is
ik merk dat op jullie Klanterelatie geen reactie is
ik merk dat op jullie klanteservice geen reactie is
ik merk dat op julliewebcare geen reactie is

Met anderen woorden GEEN REACTIE VAN TELFORT OP DEZE ACTIES DIE ZIJ ZOMAAK UITVOEREN
Reputatie 8
Badge +18
heb je naast je mobiel abo ook nog een internet abonnement en staan beide abonnementen op hetzelfde adres.
Het forum dat wil zeggen webcare is na het weekend weer aanwezig
Het klopt dat dit niet meer zichtbaar is via mijn telfort in je facturen moet je terug vinden dat dit gewoon nog steeds actief is.

Zoals u zelf weet is dit niet waar.
heb je naast je mobiel abo ook nog een internet abonnement en staan beide abonnementen op hetzelfde adres.heb je naast je mobiel abo ook nog een internet abonnement en staan beide abonnementen op hetzelfde adres.
ja

Als een Bedrijf zijn afspraken niet na komt en wel de tegoeden onterecht afschijft is dit diefstal kijk in nederlands strafboek !
Reputatie 8
Badge +18
Daar zijn procedures voor overeenkomstig de door jou geacepteerde voorwaarden van Telfort en log eens in op je mijn telfort mobiel en telfort thuis daar kun je controleren of je combivoordeel nog aan staat .
Daar zijn procedures voor overeenkomstig de door jou geacepteerde voorwaarden van Telfort en log eens in op je mijn telfort mobiel en telfort thuis daar kun je controleren of je combivoordeel nog aan staat .heb ik allang gedaan
Reputatie 8
Badge +18
En stond het combivoordeel uit ? Zo ja dan zul je op webcare moeten wachten totdat je topic aan de beurt is na het weekend.
En stond het combivoordeel uit ? Zo ja dan zul je op webcare moeten wachten totdat je topic aan de beurt is na het weekend.
n5ee deze stond niet uit !
Telfort heeft enkel zijdig het contract veranderd van
3000 MB internet (+4000 MB extra 7GB (zonder comdi aan) met comdie aan was dit 14 GB permaand
naar 3000 MB + 3000 met comdi aan NU 6 GB permaand
Reputatie 8
Badge +18
3000 MB internet (+4000 MB extra 7GB zonder comdi met comdie aan was dit 14 GB permaand

Zoals eerder geschreven na het weekend komt je topic aan de beurt bij webcare
3000 MB internet (+4000 MB extra 7GB zonder comdi met comdie aan was dit 14 GB permaand

Zoals eerder geschreven na het weekend komt je topic aan de beurt bij webcare
dat is raar zij zijn geopent van maandag tot zondag van 9:00 tot 22:00

Maar dan gebeurd er nog niks zoals eerder aangegeven in topic
eerder deze week

ik merk dat op jullie facebook geen reactie is
Ik merk dat op jullie forum geen reactie is
ik merk dat op jullie Klanterelatie geen reactie is
ik merk dat op jullie klanteservice geen reactie is
ik merk dat op julliewebcare geen reactie is
Reputatie 8
Badge +18
Het forum waar je nu in post is actief van maandag t/m zaterdags en op zaterdags niet tot 22.00 uur en persoonlijk vindt ik dat je een beetje doorslaat nadat je vandaag na maanden er bent achtergekomen dat er iets met combivoordeel niet goed gaat.
Geduld is deze een schone zaak lijkt mij
Het forum waar je nu in post is actief van maandag t/m zaterdags en op zaterdags niet tot 22.00 uur en persoonlijk vindt ik dat je een beetje doorslaat nadat je vandaag na maanden er bent achtergekomen dat er iets met combivoordeel niet goed gaat.
Geduld is deze een schone zaak lijkt mij

is pas deze maand van af de 11 gebeurd , heb nooit maanden gezegt
Blijft toch wel rare zaak dat er in dit topic geen reacties zijn van mod's van telfort , zegt genoeg denk ik toch.
Het zegt dat het zaterdagavond is de mods werken niet 24/7 zoals Jimny ook al aangaf.
Zet je klant nummer in je profiel hier en zodra je vraag aan de beurt is krijg je antwoord. Op facebook is de response soms sneller maar ook niet zo snel.

Wat betreft het combivoordeel is er en een mobiel abonnement en een actief thuis internet abonnement op hetzelfde adres zoniet dan voldoe je niet aan 1 van de basisvereisten.
Het zegt dat het zaterdagavond is de mods werken niet 24/7
klopt van 9:00 /22:00 van ma/zon en is tch geen 22:00 uur geloof ik en topic is ook niet rond die tijd gestart.
klopt van 9:00 /22:00 van ma/zon en is tch geen 22:00 uur geloof ik en topic is ook niet rond die tijd gestart.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Openingstijden
Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Openingstijden
Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten

Deze is niet voor webcare hoor. !
Deze is niet voor webcare hoor. !

Die openingstijden echt wel!
Reputatie 8
Badge +18
Zo kunnen we tot maandag blijven doorgaan, ik kan geen openingstijden over het forum vinden en trouwens dat maakt ook geen bal uit, omdat het forum geen helpdesk is en zoals voor de zoveelste keer gezegd een topic wordt hier op volgorde van binnenkomst behandeld en dat kan wel eens 5 dagen duren
Badge +13
Ik heb op 7-08-2017 bij jullie een contact gesloten van 3GB + 4GB als vaste klant, Daar op een combi voordeel gedaan, dat is samen 14Gb permaand, nu zie ik in mijn gegevens 3 GB permaand geen extra en de 3GB die normaal 7Gb was ik nu Weg

onbeperkt sms 0,-
Supersnel 4G 0,-
Totaal 0,- 23,50

onbeperkt sms 0,-
3000 MB internet (+4000 MB extra) 7,- IS nu 3000 MB geen 4000 Extra en combi voordeel weg !!
Supersnel 4G 0,-
Totaal 0,- 23,50

Welkom op het forum, Michael.

Vervelend om te horen dat jouw gegevens niet meer overeenkomen met je contract!
Naar aanleiding van een aantal wijzigingen in het mobiele abonnement, spelen bij een aantal klanten fouten in de gegevens in Mijn Telfort. Je kunt, zoals Galdor aangeeft, het best eerst je factuur controleren. Staan er in de factuur ook fouten wat betreft de bundels? Het kan ook zo zijn dat CombiVoordeel is uitgevallen door een storing of door een wijziging in de gegevens - zonder dat je dit ziet. Wij kunnen dit alles niet voor je onderzoeken zonder jouw gegevens. Zou je je 06-nummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dank!

Mocht je eerder geholpen worden door onze collega’s aan de telefoon of op Facebook, dan horen we dat hier graag :)

Thanks, @jimny, @Galdor68, @nelly jacoba

onbeperkt sms 0,-
Supersnel 4G 0,-
Totaal 0,- 23,50

onbeperkt sms 0,-
Supersnel 4G 0,-
Totaal 0,- 23,50

Welkom op het forum, Michael.

Vervelend om te horen dat jouw gegevens niet meer overeenkomen met je contract!
Naar aanleiding van een aantal wijzigingen in het mobiele abonnement, spelen bij een aantal klanten fouten in de gegevens in Mijn Telfort. Je kunt, zoals Galdor aangeeft, het best eerst je factuur controleren. Staan er in de factuur ook fouten wat betreft de bundels? Het kan ook zo zijn dat CombiVoordeel is uitgevallen door een storing of door een wijziging in de gegevens - zonder dat je dit ziet. Wij kunnen dit alles niet voor je onderzoeken zonder jouw gegevens. Zou je je 06-nummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dank!

Mocht je eerder geholpen worden door onze collega’s aan de telefoon of op Facebook, dan horen we dat hier graag :)

Thanks, @jimny, @Galdor68, @nelly jacoba

Dit heb ik gedaan
heb factuur bekeken en jullie hebben zomaar mijn abbo van 3 GB + 4GB = 7GB exl combi voordeel.
heb nu 3GB exl combi voordeel
Had normaal 14GB permaand nu nog maar 6GB ?? dat is met combivoordeel
Badge +13
Kun je een screenshot van je factuur met ons delen? Zoals deze klant dat doet. Dank!

Reageer