beantwoord

contract verlengt maar ik mis 200 gratis.

• 6 juni 2017
  • 20 reacties
  • 432 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
heb sinds verleden week mijn abbo verlengt waarbij ik 200 mb gratis krijg boven op de 500 mb, ik mis alleen de 200 mb in de telfort app en mijn telfort omgeving.
in het toegezonden contract staat het wel beschreven.

hoe kom hier nu achter?

alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Stephen 7 juni 2017, 10:27

Hallo binky, bedankt voor de verlenging! Het klopt inderdaad dat de extra minuten en MB's niet worden weergegeven bij je abonnementsgegevens. Echter bij jouw BelStatus zijn ze wel bij het totale tegoed inbegrepen. 🙂
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +18
De 200 Mb extra krijg je echt erbij als het in het contract staat, maar zijn niet meteen zichtbaar in app
Reputatie 1
Badge
even te aanvulling het staat ook niet onder abonnement in de mijn telfort omgeving.

als ik het goed begrijp wordt dit nog bijgewerkt zodat het wel zichtbaar wordt.
Reputatie 8
Badge +18
even te aanvulling het staat ook niet onder abonnement in de mijn telfort omgeving.

als ik het goed begrijp wordt dit nog bijgewerkt zodat het wel zichtbaar wordt.

In je abonnements overzicht zie je het volgens mij niet terug maar je krijgt ze wel aan het eind van de factuurperiode neem je de overgebleven MB's mee naar de volgende maand en dan is het zichtbaar
Reputatie 1
Badge
oke bedankt we houden het in de gaten.
De 200 Mb extra krijg je echt erbij als het in het contract staat, maar zijn niet meteen zichtbaar in app

De extra min komen niet in de app te staan. Persoonlijk vind ik dat jammer,waarom dat er niet bij geplaatst wordt.

Zou het voor klanten duidelijker zijn en komen hier minder vragen-:)

Gr timo
Reputatie 8
Badge +16
Hallo binky, bedankt voor de verlenging! Het klopt inderdaad dat de extra minuten en MB's niet worden weergegeven bij je abonnementsgegevens. Echter bij jouw BelStatus zijn ze wel bij het totale tegoed inbegrepen. 🙂
Reputatie 1
Badge
Hallo Stephen bedankt voor de uitleg het is mij duidelijk alleen jammer dat het niet te zien is onder het abonnement.
Hallo binky,

Als het goed is kan je het zien onder verbruik,maar het staat niet bij je abonnement. In de app wordt het ook aangegeven die fout had ik ook gemaakt. Bij mij was het niet te zien op de dag van verlenging,maar pas 's avonds later. Kijk online eens onder verbruik, neem aan, dat je het dan net als ik wel kan zien. Als je de app nog niet hebt zou ik die dowloaden. Succes-:)

Gr timo
Reputatie 1
Badge
ik had de app al op mijn toestel staan maar onder verbruik is niets te zien als alleen maar wat ik nog over heb tot aan de volgende periode en hier kan ik echt niet zien of die 200 mb gratis erbij zitten.

ik heb ook op de pc gekeken onder verbruik hier is ook niet te achterhalen of die 200 mb gratis erbij zit.

Misschien duurt het nog even voordat het zichtbaar is onder verbruik.

dit is wel jammer dat het niet te zien is of je het er ook echt bij krijgt onder abonnement
Allereerst een vraag is jouw abonnement al ingegaan? Zo nee dan kan je het pas zien als dat in gaat. Als het abonnement al is ingegaan dan (neem aan iPhone/iPad of in die trant) zet je toestel ff uit. Dat heb ik ook gedaan,maar omdat ik niets verbruikte kreeg ik niets te zien. Als je onder abonnementen(hier op het forum) zie je daar timo staan kijk dat even door. Voor mij was het ook niet te zien,maar later wel. Zo wist ik wat ik nog aan mb had,dat kan je daar ook zien dat het erbij staat.

Vandaar ik zeg onder gebruik online en in de app kan je het zien. Kijk maar naar mijn afbeelding die daarbij staat.

Gr timo
Kijk bij deze vraag:Informatie komt niet goed overeen

Laat van online ook zien misschien is het dan duidelijker? Pff het lukt maar niet.
Reputatie 1
Badge
hier een van op de pc online.
Reputatie 1
Badge
en hier een van de telfort android app.

het abbo is ingegaan op 06-06-2017.
Reputatie 1
Badge
en hier de contract datum.

misschien zie ik het wel verkeerd maar er is nergens een spoor te bekennen dat die 200 mb gratis.
en eh ja ik heb die post van jou doorgelezen en is me duidelijk alleen had er moeten staan 500 mb + 200 mb gratis.
Sorry maar nu kan ik even niets dat wordt later.
Hou jouw gebruik even bij. Het kan zijn omdat jouw abonnement al 1 maand oud is jij het daarom niet ziet?Begrijp het niet, maar ik wist hoeveel MB ik nog had vandaar en de afbeeldingen je het wel ziet. Ben een leek en probeer je te helpen. Met mijn iPhone is het moeilijk typen. Vergelijk de afbeeldingen van ons beiden. Wie weet valt je nog wat op of iemand anders weet de oplossing?
Kijk als ik terug ben er nog even naar dan heb ik mijn iPad.Of alles klopt?
Gr timp
Reputatie 1
Badge
ik houdt mijn mb nooit bij alleen als ik te weinig aan het eind overhoudt dan pas ik mijn internet gebruik daar op aan maar omdat ik het abbo verlengt had en 200 mb gratis erbij kreeg ging ik er van uit dat het gewoon in de app of pc stond vandaar mijn verwondering :?

ik wacht nog even 5 dagen tot dat de nieuwe begint en kijk dan wel weer.

in ieder geval bedankt dat je mij wilt helpen hiermee 😃
Weet je wat ik hoop, dat koffiemok of een ander die altijd helpt hier eens naar kijkt. Zelf gebruikte ik vrijwel geen internet nog belmin. Na 15 Juni kan je in de EU overal bellen enz. Door omstandigheden ben ik buitenshuis afhankelijk van mijn mobiel. Door het vooruitzicht dat je overal het kan gebruiken heb ik mijn abonnement verhoogd. Bellen doe ik niet veel en internet idem,om het op te krijgen heb ik de laatste maanden bladen gedownload en er meer gebruik van gemaakt.(Om de hoeveelheid MB op te maken)

Snap je,weet niet hoe ik jou nog verder kan helpen. Hoop op een duidelijk antwoord van degene die deskundig zijn. Dat het weergegeven wordt kon je bij mij zien,vandaar ik voor jou een oproep aan andere doe. A.U.B help hier dat dit duidelijk wordt.

Gr timo
Zo jammer dat er verder geen reacties zijn gekomen. Steeds komt er weer de zelfde vraag,begrijpelijk als je het niet weet. Geprobeerd met afbeeldingen,maar hier moet een deskundige antwoord op geven. Wie O wie?

Reageer