beantwoord

contract stopzetten voor einde looptijd

  • 9 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 580 keer bekeken

Binnenkort gaan wij verhuizen en nu blijkt dat daar geen ADSL of glasvezel aanwezig is. (geen vast ISRA punt aanwezig)
Dus helaas mijn alles in 1 glasvezel van Telfort moeten opzeggen, en noodgedwongen moeten overstappen naar Ziggo.

Echter mijn vrouw maakt gebruik van combivoordeel dubbel data en bel minuten en heeft daar toen haar abonnement op afgestemd, Echter door het vervallen van de dubbele belminuten is haar abonnement nu niet meer toereikend.
Maar omdat het contract van haar telefoon abonnement nog tot eind 2018 loopt wil Telfort geen concessies doen, de keus is uitzitten of afkopen of verhogen.

Het zou Telfort sieren om een contract voortijdig te kunnen stoppen als de klant geen alles in 1 af kan sluiten omdat KPN /Reggefiber geen investeringen wil doen.

Graag zou ik willen dat een contract voortijdig beeindigd kan worden omdat ik als klant geen Telfort kan afsluiten.

mvg
Raymond
icon

Beste antwoord door Michael 11 augustus 2017, 17:33

Hoi Alex! Welkom! Jammer dat je onze dienstverlening niet goed kan voortzetten op je nieuwe adres! Dat zou een boel rompslomp schelen. 🙂

Ik kan goed begrijpen dat je niet te spreken bent over deze gang van zaken: de dienst kan niet meer geleverd worden zoals je dat in eerste instantie had gewild. Mochten we je internetverbinding niet kunnen leveren op het nieuwe adres, dan mag je, ook tijdens het contract, je internetabonnement kosteloos opzeggen (vermoedelijk was je al buiten het jaarcontract zelfs). We kunnen je natuurlijk niet een dienst in de maag splitsen die niet geleverd kan worden.

Wat het mobiele abonnement betreft: hier kunnen we inderdaad geen 'concessies' doen. Het abonnement dat is afgenomen kan voortgezet worden volgens de voorwaarden die zijn opgesteld toen het (mobiele) abonnement werd aangeschaft. CombiVoordeel volgt pas zodra hier ook een internetabonnement aan wordt gekoppeld. Ook ik moet je daarom teleurstellen. Het is niet mogelijk om het mobiele abonnement vroegtijdig op te zeggen vanwege het wegvallen van CombiVoordeel. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet. Als je nog een vraag hebt, laat je het dan weten?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Alex! Welkom! Jammer dat je onze dienstverlening niet goed kan voortzetten op je nieuwe adres! Dat zou een boel rompslomp schelen. 🙂

Ik kan goed begrijpen dat je niet te spreken bent over deze gang van zaken: de dienst kan niet meer geleverd worden zoals je dat in eerste instantie had gewild. Mochten we je internetverbinding niet kunnen leveren op het nieuwe adres, dan mag je, ook tijdens het contract, je internetabonnement kosteloos opzeggen (vermoedelijk was je al buiten het jaarcontract zelfs). We kunnen je natuurlijk niet een dienst in de maag splitsen die niet geleverd kan worden.

Wat het mobiele abonnement betreft: hier kunnen we inderdaad geen 'concessies' doen. Het abonnement dat is afgenomen kan voortgezet worden volgens de voorwaarden die zijn opgesteld toen het (mobiele) abonnement werd aangeschaft. CombiVoordeel volgt pas zodra hier ook een internetabonnement aan wordt gekoppeld. Ook ik moet je daarom teleurstellen. Het is niet mogelijk om het mobiele abonnement vroegtijdig op te zeggen vanwege het wegvallen van CombiVoordeel. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet. Als je nog een vraag hebt, laat je het dan weten?

Reageer