beantwoord

Contract overname

• 22 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Als mijn moeder mijn abonnement wil overnemen, kan zij dan wel haar oude nummer behouden (dit i.v.m. haar werk). Op het formulier wat je hier voor moet invullen: 'Telfort Contractovername' wordt het mij namelijk niet helemaal duidelijk of dit kan.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 oktober 2019, 08:43

Hoi @LoesCoumans, jouw moeder wil graag jouw contract overnemen. Dit met haar eigen nummer, jij gaat dan met jouw nummer ergens anders heen? Zeg ik dat goed? Want als dat het geval is kan ze haar nummer niet behouden. Bij een contractsovername neem je namelijk alles over, het gehele abonnement inclusief nummer. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @LoesCoumans, jouw moeder wil graag jouw contract overnemen. Dit met haar eigen nummer, jij gaat dan met jouw nummer ergens anders heen? Zeg ik dat goed? Want als dat het geval is kan ze haar nummer niet behouden. Bij een contractsovername neem je namelijk alles over, het gehele abonnement inclusief nummer. 

Dat klopt! Ze wil mijn contract, maar met haar eigen nummer behouden. Ik wilde dan met mijn eigen nummer gaan reizen.

Ik haal hier dus uit op dat er geen enkele manier is om mijn abonnement stop te zetten ivm mijn reis die ik ga maken waarvan ik nog niet weet hoe lang die duurt?

Reputatie 8
Badge +11

Nee, als je binnen contract zit niet nee. Het enige wat ik zo kan bedenken is dat jullie dan ook zouden ruilen van nummer. Dan kan de contractovername natuurlijk wel. 

Ik wil je verder wel ontzettend veel plezier wensen op reis en mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag. 

Reageer