beantwoord

Contacten overzetten op nieuwe simkaart

• 14 juli 2017
  • 2 reacties
  • 5763 keer bekeken

'Ik heb van telfort een 4G simkaart gehad, nu eindelijk de tijd deze in mijn telefoon te doen. Raak ik dan geen gegevens kwijt?Hoe controleer ik dit?
icon

Beste antwoord door Michael 15 juli 2017, 12:19

Hi maazwaa! Welkom op het forum. Om een antwoord te geven op je vraag: ja. Je raakt alle gegevens kwijt als je ze niet eerst ergens 'opslaat'. De simkaart die je hebt gekregen is leeg en weet niets van jouw contacten of andere zaken in je oude toestel. Ik wil je vragen om de tips en handvatten op deze pagina na te lopen. Ik verwacht dat je er goed uitkomt. Mocht je alsnog een vraag hebben, laat je het dan weten? Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Staan je contacten op je huidige simkaart
Reputatie 8
Badge +2
Hi maazwaa! Welkom op het forum. Om een antwoord te geven op je vraag: ja. Je raakt alle gegevens kwijt als je ze niet eerst ergens 'opslaat'. De simkaart die je hebt gekregen is leeg en weet niets van jouw contacten of andere zaken in je oude toestel. Ik wil je vragen om de tips en handvatten op deze pagina na te lopen. Ik verwacht dat je er goed uitkomt. Mocht je alsnog een vraag hebben, laat je het dan weten? Ik hoor het graag.

Reageer