contact via email

• 13 september 2016
  • 4 reacties
  • 357 keer bekeken

Is er geen manier meer om contact op te nemen met Telfort via email, via een of ander contactformulier ofzo? of lees ik er ergens overheen?
Ik had een contactformulier ingevuld enkele weken geleden, hier heb ik niks op gehoord en heb ook geen bevestiging gehad. en nu is volgens mij de hele communicatiemogelijkheid weg.

Graag jullie reactie.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Wat denk je van gewoon hier je vraag stellen op het forum. Telfort webcare leest hier mee en pakt indien nodig jouw vraag of klacht op.
Badge +2
Hi Brammez, welkom op het forum! Het contactformulier bestaat nog wel, maar zoals onze topper Tuut-Tuut aangeeft help ik je graag verder. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan mij doorgeven. Na ontvangst zoek ik voor je uit waarom je (nog) geen reactie hebt ontvangen. Vanzelfsprekend ook mijn excuses voor het ongemak.
Hallo Tuut-Tuut,
Ik bespreek mijn prive vraagstukken niet op een forum, vandaar de vraag voor het contactformulier.
Waar kan ik deze vinden dan?
@Daphne, ik zal je een PM sturen, vast bedankt.
Reageren doet telfort bijna nooit, en laat nou het probleem zijn dat ik niet kan bellen of gebeld worden, ooit eens contact formulier ingevuld. Na 10 dagen eindelijke een reactie waarin stond dat het nog niet gelukt was het bericht te behandelen en dat ik nog 10 dagen moest wachten helaas is er na die 10 dagen geen reactie meer gekomen.

Reageer