beantwoord

Contact telfortwinkel

• 16 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 432 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb een voice mail bericht gehad van een medewerker van de telfort winkel in Apeldoorn. Graag wil ik daar telefonisch op reageren maar ik kan de winkel niet bellen. Ook kan telfort mij niet doorverbinden. Hoe kom ik telefonisch in contact met deze winkel? Kunt u mij een telefoonnummer geven of een mailadres? Het gaat in deze om een vraag over een mobiel abonnement en de telefoon die daarbij hoort. Dit is verder bekend in deze telfort winkel.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 22 augustus 2017, 15:10

Hoi Tdv, welkom op het forum. Helaas zijn de telefoonnummers van de Telfort winkels niet beschikbaar voor klanten. Soms geven zij hun nummer door in een voicemailbericht. Ik kan me voorstellen dat in dit geval het makkelijk was geweest als je contact kan leggen met de winkel over een bestelling. Kan je nu enkel het advies geven om bij de winkel zelf langs te gaan. De contactgegevens van Telfort winkels worden niet doorgegeven. Hier vind je de mogelijkheden om contact met de klantenservice van Telfort op te nemen. Natuurlijk kan je je vraag op het forum stellen, wij helpen je graag verder.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Tdv, welkom op het forum. Helaas zijn de telefoonnummers van de Telfort winkels niet beschikbaar voor klanten. Soms geven zij hun nummer door in een voicemailbericht. Ik kan me voorstellen dat in dit geval het makkelijk was geweest als je contact kan leggen met de winkel over een bestelling. Kan je nu enkel het advies geven om bij de winkel zelf langs te gaan. De contactgegevens van Telfort winkels worden niet doorgegeven. Hier vind je de mogelijkheden om contact met de klantenservice van Telfort op te nemen. Natuurlijk kan je je vraag op het forum stellen, wij helpen je graag verder.

Reageer